ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Л. М. ГУНДЕРУК

Ключові слова:

навчання, виховання, пізнавальна діяльність, виховний вплив.

Анотація

Здійснено психологічне осмислення виховних можливостей пізнавальної діяльності, проаналізовано виховний вплив на особистість у процесі спеціально організованої за змістом і формою навчальної діяльності.

Посилання

Бруменская Г. В. Возрастно-психологическое консультирование / Г. В. Бруменская, О. А. Карабанова, А. Г. Лизерс. — М.: Просвещение, 1990. — 416 с.

Власова О. І. Педагогічна психологія: навч. посіб. / О. І. Власова. — К.: Либідь, 2005. — С. 213–246.

Выготский Л. С. Полное собрание сочинений: в 6 т. / Л. С. Выготский. — М.: Просвещение, 1980. — 584 с.

Кащенко В. П. Педагогическая коррекция / В. П. Кащенко. — М.: Просвещение, 1992. — 264 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. — М.: Просвещение, 1977. — 482 с.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання / А. В. Фурман. — К., 1998.

Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии / Под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. — М.: Просвещение, 1981. — 278 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

ГУНДЕРУК, Л. М. (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (44), 33-36. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1402