ШЛЯХИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЕТИКО-ЕСТЕТИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА

Автор(и)

  • І. М. НАЙДЬОНОВ

Анотація

Процес самовдосконалення етичних та естетичних якостей передбачає свої системні структурні компоненти і технологічні етапи. Потрібно усвідомити орієнтири самовдосконалення, шляхи його здійснення, тобто і компоненти, і структурні елементи, і технологію процесу.

Посилання

Бахов І. С. Професійна міжкультурна компетентність майбутніх фахівців: монографія / І. С. Бахов. — К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2013. — 274 с.

Бех І. Д. “Я” як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. — 2011. — № 3. — С. 5–16.

Добрянський І. А., Кузнецова І. В. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого- педагогічного супроводу / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова // Педагогіка і психологія. — 2012. — № 4. — С. 17–22.

Головатий М. Ф. Менеджмент недержавної системи освіти у новітній Україні: концептуальні засади у соціальній політиці / М. Ф. Головатий // Наукові праці МАУП. — К., 2009. — Вип. 1(20).

Закон України “Про вищу освіту”. Закон від 01.07.2014 № 1556-VII.

Качеровська Т. В. Навчально-ігрове проектування у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / Т. В. Качеровська. — Одеса, 2005. — 275 с.

Кушнір В. А. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.04. ”Теорія та методика професійної освіти” / В. А. Кушнір. — К., 2003. — 43 с.

Найдьонов І. М. Етика — естетика: дидактичний зміст: навч. посіб. / І. М. Найдьонов. — К.: Кондор, 2011. — 550 с.

Найдьонов І. М. Викладання фінансово-економічних дисциплін: методика, технологія, управління / І. М. Найдьонов. — К.: Центр учбової л-ри, 2014. — 730 с.

Нехорошева И. В. Уровень счастья людей с различной нравственной направленностью / И. В. Нехорошева // Вопросы психологии. — 1913. — № 3. — С. 22–31.

Отич Д. Д. Динаміка змін “Я-концепція” майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія. — 2012. — № 4. — С. 75–82.

Педагогічні технології: теорія та практика / За ред. М. Гриньової. — Полтава, 2004. — 480 с.

Пометун О. Інтерактивні методики та система навчання / О. Пометун. — К.: Шк. світ, 2007. — 112 с.

Прохорова О. О. Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів- педагогів: дис. ... канд. пед. наук / О. О. Прохорова. — Харків, 2008. — 306 с.

Серьожникова Р. К. Формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача у процесі професійної підготовки в університеті: дис. ... д-ра пед. наук / Р. К. Серьожникова. — Донецьк, 2009. — 442 с.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи / Т. І. Туркот. — К.: Кондор, 2011. — 628 с.

Чепіль М. М. Педагогічні технології: навч. посіб. / М. М. Чепіль, Н. З. — К.: Академвидав, 2012. — 224 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

НАЙДЬОНОВ, І. М. (2022). ШЛЯХИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЕТИКО-ЕСТЕТИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (44), 51-60. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1405