ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В БІЗНЕС-ОСВІТІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Ю. П. СУРМІН

Анотація

Розвиток бізнес-освіти в Україні залежить від використання кейс- методу як складного інтелектуального комплексу, який якісно змінює навчальний процес. На основі професійних якостей сучасного менедже- ра формулюються основні завдання бізнес-освіти, визначається місце в ньому кейс-методу, проблеми його впровадження в бізнес-освіту України і перспективи розв’язання.

Посилання

Бобохужаев Ш. И. Инновационные методы обучения: особенности кейс-стади метода обучения и пути его практического использования / Ш. И. Бобохужаев, З. Ю. Юлдашев. — Ташкент: IQTISOD-MOLIYA, 2006. — 88 с.

Долгоруков А. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения / А. Долгоруков [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.vshu.ru/lections.php?tab_ id=3&a=info&id=2600

Кейс-метод. Окно в мир ситуационной методики обучения (case-study) [Электронный ресурс]. — Режим доступа: www.casemethod.ru

Ковальова С. М. Різноманітні підходи до класифікації кейсів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — Вип. 2 (74). Педагогічні науки С. М. Ковальова [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://eprints.zu. edu.ua/11683/1/4.pdf

Ковальова С. М. Кейс-метод у системі професійної підготовки майбутніх учителів у Великій Британії: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. М. Ковальова. — К., 2012. — 262 с.

Козина И. Case study: некоторые методические проблемы / И. Козина // Рубеж. — 1997. — № 10–11. — С. 177–189.

Козина И. Особенности стратегии case-study при изучении производственных отношений на промышленных предприятиях России / И. Козина // Социология: методология, методы, математические модели. — 1995. — № 5–6. — С. 65–90.

Конкретные ситуации. Технология обучения с помощью метода конкретных ситуаций. — [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://ou.tsu.ru /school/ lucky/Resource/ Situations.html

Михайлова Э. А. Кейс и кейс-метод / Э. А. Михайлова. — Г.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 1999.

Михайлова Е. А. Кейс и кейс-метод: общие понятия / Е. А. Михайлова // Маркетинг. — 1999. — №1. — С. 109–117.

Пискунова Н. Н., Пилипенко Е. В. Методологические особенности применения метода ”Case study” для подготовки менеджеров / Н. Н. Пискунова, Е. В. Пилипенко // Бизнес-образование. — 1999. — № 2(3). — С. 91– 98.

Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / упор. О. Сидоренко, В. Чуба. — К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. — 256 с.

Ситуаційна методика навчання: український досвід. Зб. статей / упор. О. Сидоренко, В. Чуба. — К.: Центр інновацій та розвитку, 2001 / В надз.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, Центр інновацій та розвитку; Програма поширення ситуаційної методики навчання.

Ситуаційні вправи / Консорціум із удосконалення бізнес-освіти в Україні. Центр інновацій та розвитку. — К., 1999. — Вип. 1. — Ситуаційні вправи-переможці 1-го Всеукраїнського конкурсу ситуаційних вправ.

Ситуаційні вправи / Консорціум із вдосконалення бізнес-освіти у Україні. Центр інновацій та розвитку. — К., 2000. — Вип. 2. Ситуаційні вправи-переможці 2-го Всеукраїнського конкурсу ситуаційних вправ.

Смолянинова О. Г. Инновационные технологии обучения студентов на основе метода Case Study / О. Г. Смолянинова // Инновации в рос. образовании: сборник. — М.: ВПО, 2000.

Сурмин Ю. П. Методология анализа ситуаций (Case study) / Ю. П. Сурмин. — К.: Центр инновации и развития, 1999. — 94 с.

Сурмін Ю. П. Кейс-стаді: архітектура і можливості / Ю. П. Сурмін. — К.: Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2012. — 336 с.

Сурмін Ю. П., Сидоренко О. І. Створення кейсу: практичні поради / Ю. П. Сурмін, О. І. Сидоренко. — К.: Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2012. — 48 с.

Ситуационный анализ, или Анатомия Кейс- метода / под ред. Ю. П. Сурмина. — К.: Центр инноваций и развития, 2002. — 286 с.

Тимошенко И. И., Соснин А. С. Менеджер организации: учеб. пособие / И. И. Тимошенко, А. С. Соснин. — К.: Изд-во Европ. ин-та финансов, информ. систем, менеджмента и бизнеса. — 350 с.

Шеремета П., Каніщенко Г. Кейс-метод: з досвіду викладання в українській бізнес-школі / за ред. О. І. Сидоренка. — [2-ге вид.] / П. Шеремета, Г. Каніщенко. — К.: Центр інновацій та розвитку, 1999. — 80 с.

Як викладати ситуаційні вправи / за ред. О. І. Сидоренка. — К.: Центр інновацій та розвитку, 1999. — 64 с.

Research Methods — Case Studies // Webster’s Third International Dictionary // http://www.spsu.edu/ cs/classes/cs6023/cs610cas/html

Jin R. K. Case Study Research: Design and Methods. — Newbury Park (CA): Sage, 1989. — P. 50.

Michiel R. Leenders, James A. Erskine. Case research: the case writing process. Research and publications division / School of business administration, the University of Western Ontario. — London, Canada, 1989.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

СУРМІН, Ю. П. (2022). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В БІЗНЕС-ОСВІТІ УКРАЇНИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2 (45), 9-14. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1411