МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • О. В. БЕЛЕЦЬКА

Анотація

Досліджуються питання методології соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, їх підготовки та включення до реального життя і відносин у суспільстві, розвитку інклюзивної освіти в Україні.

Посилання

Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи / за ред. А. Й. Капської. — К.: ДЦССМ, 2002. — 164 с.

Бугайова І. Соціалізація дітей із проблемами розвитку / І. Бугайова // Дефектолог. — 2007. — № 5.

Долинний Ю. О. Проблеми соціалізації дітей з особливостями психо-фізичного розвитку в сучасній педагогічній літературі / Ю. О. Долинний // Соціальна робота. — 2012. — № 3. — С. 53–58.

Елен P., Даніелс і Кей Стаффорд. Залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх класів / Р. Елен, Д. і К. Стаффорд. — Львів: Т-во “Надія”, 2000. — 51с.

Інноваційні підходи до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку / А. Колупаєва // Наук.-метод. журн. ”Нова педагогічна думка”. — 2004. — № 1. — С. 15–19.

Колупаєва А. А. Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітні навчальні заклади. — К.: Пед. думка, 2007. — 458 с.

Колупаєва А. А. Інклюзивна школа: особливості організації і управління: навч.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Н. З. Софій, Ю. М. Найда та ін. / за заг. ред. Л. І. Даниленко. — К.: [б.в.], 2007. — 128 с.

Конвенція про права інвалідів ООН. Стаття 9. Доступність. Стаття 24. Освіта / Конвенція, Міжнародний документ від 13.12.2006. 9. Розвиток модельних центрів інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами: інформ. зб. — К.: Всеукр. фонд “Крок за кроком”, 2004. — 76 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

БЕЛЕЦЬКА, О. В. (2022). МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2 (45), 25-27. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1415