ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТЕОРІЙ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО ЮРИСТА-ПРАВОЗНАВЦЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДОПОМОГОЮ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Розкривається значення психологічних теорій на семінарських заняттях для формування юриста-правознавця відповідно до цільової моделі спеціаліста. Використання рольових і ділових ігор на семінарських заняттях дає змогу сформувати відповідні якості юриста, що неможливо зробити при традиційному навчанні.
Посилання
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Под ред. В. В. Давыдова. — М.: Педагогика, 1994. — 479 с.
Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность. — М.: Политиздат, 1977. — 304 с.
Макаров Р. Н., Герасименко Л. В. Теория и практика конструирования целевых моделей операторов особо сложных систем управления: Монография. — М.: Изд. Междунар. акад. проблем человека в авиации и космонавтике, 1997. — 450 с.
Рогинский В. М. Азбука педагогического труда. — М.: Высш. шк., 1990.— 112 с.
Рыжиков В. С. Деловые игры как составляющие методики формирвания экономической культуры в процессе подготовки будущих юристов // Наукові праці академії. — 2005. — Вип. 10. — С. 30–49.