ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТЕОРІЙ  У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО ЮРИСТА-ПРАВОЗНАВЦЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДОПОМОГОЮ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. С. РИЖИКОВ
  • М. І. ЯКІБЧУК

Анотація

Розкривається значення психологічних теорій на семінарських заняттях для формування юриста-правознавця відповідно до цільової моделі спеціаліста. Використання рольових і ділових ігор на семінарських заняттях дає змогу сформувати відповідні якості юриста, що неможливо зробити при традиційному навчанні.

Посилання

Выготский Л. С. Педагогическая психология / Под ред. В. В. Давыдова. — М.: Педагогика, 1994. — 479 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность. — М.: Политиздат, 1977. — 304 с.

Макаров Р. Н., Герасименко Л. В. Теория и практика конструирования целевых моделей операторов особо сложных систем управления: Монография. — М.: Изд. Междунар. акад. проблем человека в авиации и космонавтике, 1997. — 450 с.

Рогинский В. М. Азбука педагогического труда. — М.: Высш. шк., 1990.— 112 с.

Рыжиков В. С. Деловые игры как составляющие методики формирвания экономической культуры в процессе подготовки будущих юристов // Наукові праці академії. — 2005. — Вип. 10. — С. 30–49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-06

Як цитувати

РИЖИКОВ, В. С., & ЯКІБЧУК, М. І. (2022). ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТЕОРІЙ  У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО ЮРИСТА-ПРАВОЗНАВЦЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДОПОМОГОЮ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (20), 188-190. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1760

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають