РЕАЛІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В МЕХАНІЗМАХ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Євгеній Ромат
  • Ірина Чаплай

Ключові слова:

маркетинг, державне управління, механізми державного управління, принципи маркетингу у механізмах державного управління, функції маркетингу у механізмах державного управління

Анотація

У статті досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впровадження та розвитку інструментів маркетингу у механізмах державно- го управління. Доведено невпинність процесу маркетизації діяльності орга- нів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного, системного аналізу основних критеріїв, принципів, функцій, які мають бути покладені в основу процесу маркетизації механізмів дер- жавного управління. Обґрунтовано вектори забезпечення та реалізації ви- щезазначених показників ефективності формування шляхів маркетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопіль- ною згодою влади і громадянського суспільства, як рівноправних партнерів. Внаслідок відсутності таких процедур і стандартів, механізми державного управління гальмують демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшо- го села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.

Посилання

Приходченко Л. Л. Організаційно- правовий механізм забезпечення державного управління: теоретико- методологічні засади / Л. Л. При- ходченко // Розвиток системи державного управління в Україні. — 2003. — № 10. — Режим доступу до журн.: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2009–1/doc/1/09.pdf

Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР № 2148-VIII (2148–08) від 19.10.73.

Ігнатенко О., Орлатий М. Марке- тинг громадських послуг за умови партнерських відносин: методоло- гічні підходи та їх реалізація / О. Іг- натенко, М. Орлатий // Управління сучасним містом. — 2002. — № 7–9 (7). — С. 28–39.

Ігнатьков В. М. Особливості фінан- сування розвитку територіальної громади великого міста: інвести- ційний аспект / В. М. Ігнатьков // Інвестиції: Практика та досвід: Ана- ліз. Прогнози. Коментар. — 2006. — № 6. — С. 24–29.

Іляшенко А. Маркетинг ринкової економіки: суть та розвиток /А. Іля- шенко // Інвестиції: Практика та досвід. — 2007. — № 15. — С. 22–26.

Качала Т. Принципи формування міського господарства як регіо- нальної системи / Т. Качала // Ре- гіональні перспективи. — 2003. — № 1. — С. 3–5.

Качан Л., Костенко О. Відповідати потребам людей // Соціальний за- хист. — 2006. — № 7. — С. 9–11.

Кудряченко А., Здіорук О., Горєлов Д. Шляхи удосконалення надання публічних послуг громадянам у контексті децентралізації владних повноважень. — Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/Monitor/Juni/8.htm

Кушнір В. С. Механізм утворення зе- мельної ренти і ціни землі на основі граничних показників // Економіка АПК. — 2007. — № 3. — С. 22–29.

Лавріненко В. Розвиток кадрового потенціалу органів державної вла- ди — основа ефективного управ- ління України / В. Лавріненко // Збірник наукових праць Україн- ської академії державного управ- ління при Президентові України. — 2004. — № 2. — С. 132–139.

Рубцов В. П. Про ще одну можли- вість участі громади у контролі й управлінні: наук.-практ. посіб. / В. П. Рубцов // Роль громадських організацій та інших неурядових структур у становленні та розвитку місцевого самоврядування в Укра- їні / за ред. В. В. Кравченка. — К.: Атіка, 2003. — С. 119–134.

Міжнародний пакт про громадянські та політичні права // Бюлетень Вер- ховного Суду РФ. — 1994. — № 12.

Другов А. А. Государственный мар- кетинг как важный фактор совер- шенствования механизма управ- ления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Дру- гов // Маркетинг в России и за ру- бежом. — 2005. — № 4. — С. 101–107.

Петровская Н. Я. Маркетинг на службе государственных орга- нов России // Регулирование внешнеэкономической деятельнос- ти и эволюция таможенной поли- тики России: Тезисы докладов меж- дународной научно-практической конференции: в 2 ч. Ч. 1 / Н. Я. Пе- тровская. — М.: РИО РТА, 1996. — С. 126–134.

Новий словник іншомовних слів: близько 40 000 сл. і словосполу- чень / Л. І. Шевченко, О. І. Ніка, О. І. Хом’як, А. А. Дем’янюк; за ред. Л. І. Шевченко. — К.: АРІЙ, 2008. — 672 с.

Кіслов Д. В. Соціокомунікаційний маркетинг як механізм державно- го управління: основні принципи / Д. В. Кіслов // Юрид. Україна. — 2013. — № 3. — С. 26–30.

Словарь по этике / [под ред. А. А. Гу- сейнова и И. С. Кона]. — 6-е изд. — М.: Полит-издат, 1989. — 447 с.

Длігач А. Двоциклічна модель стра- тегічного маркетингового плану- вання /А. Длігач // Вісник Київ- ського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. — 2006. — № 86–87 — С. 52–55. — Режим доступу до журн.: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/host/10.23.10.100/db/ftp/visnyk/ekonom_86–87_2006.pdf

Окландер М. А. Концепція маркетин- гової діяльності органів державного управління / М. А. Окландер // Труды Одесского политехнического уни- верситета. — 2002. — № 1. Режим до- ступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Popu/2002_1/7_2.htm

Гаман-Голутвина О. В. Меняюща- яся роль государства в контексте реформ государственного управле- ния: отечественный и зарубежный опит / О. В. Гаман-Голутвина // Полис. — 2007. — № 4. — С. 27.

Бережний В. О. Сучасні концепції публічного управління / В. О. Бе- режний // Актуальні проблеми державного управління. — 2013. — № 2. — Режим доступу: http://www.pravoznavec.com.ua/period/chapter/8/654/24920

Даченков И. Тенденции и перспекти- вы политического консалтинга в Рос- сии / И. Даченков // Рекламные тех- нологии. — 2008. — № 6. — С. 32–35.

Гайдаенко Т. А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих реше- ний и российская практика. — М.: Эксмо, 2005. — 480 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч- ник. — К.: Лібра, 2002. — 712 с.

Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / под ред. В. Б. Колчанова: пер. с англ. — СПб.: Питер, 2004. — 800 с.

Маркетинг / Під ред. М. Бейкера. — СПб.: Питер, 2002. — 1200 с.

Маркетинг / У. Руделіус та ін. — М.: ДеНово, 2001. — 706 с.

Філіна Г. І. Проблеми інноваційно- го розвитку економіки України // Економіка та держава. — 2007. — № 5. — С. 16–19.

Цветкова В. Я. Геомаркетинг, или как оптимизировать некоторые мар- кетинговые операции / В. Я. Цвет- кова // Режим доступу: http://adv.new-articles.ru/409.html

Шаульська Л. Комплексна оцін- ка трудового потенціалу регіону (на прикладі Донецької області) / Л. Шаульська // Регіональна еко- номіка. — 2005. — № 3. — С. 93– 104.

Шевцова О., Касян С. Маркетинго- вий механізм управління капіталом області (на прикладі Дніпропетров- щини) / О. Шевцова, С. Касян // Регіональна економіка. — 2004. — № 4. — С. 38–49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-30

Як цитувати

Ромат, Є., & Чаплай, І. (2016). РЕАЛІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В МЕХАНІЗМАХ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ. Публічне урядування, (1 (2), 15-28. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/754