РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІН ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ
Анотація
Передумовою успішної майбутньої професійної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів є високий рівень розвитку самостійності. Самостійність є важливою особистісною рисою, яка виявляється у здатності та потребі творчо приймати й реалізовувати рішення з власної ініціативи і нести за них відповідальність. Значущим у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів є розвиток у них пізнавальної та творчої самостійності, що значною мірою забезпечується шляхом ефективної організації та керівництва самостійною роботою на заняттях з дисциплін педагогічного циклу.
Посилання
Вітвицька С. С. Практикум з педагогіки вищої школи: навч. посіб. за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / С. С. Вітвицька. — К.: Центр навч. л-ри, 2005. — 396 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. — К.: Либідь, 1997. — 376 с.
Зеленкова Н. Формування пізнавальної самостійності старшокласників у навчальному процесі / Н. Зеленкова // Рідна школа. — 2005. — № 8. — С. 31–33.
Олексюк О. Є. Організація самостійної роботи студентів як педагогічна проблема / О. Є. Олексюк // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. 32. — Ч. 2. — Херсон: Вид-во ХДПУ, 2002. — С. 103–106.
Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. — [2-ге вид., перероб. і доп.] — К.: Знання, 2005. — 399 с.