Вплив інформаційного ринку послуг на конкурентоспроможність держави
Анотація
Розвиток сучасного національного інформаційного ринку нерозривно пов’язаний з економічною політикою держави. Посилення інноваційного характеру цієї політики забезпечує його ефективність і конкурентоспроможність, перетворюючись у вирішальний напрям його формування.
Посилання
Андрианов В. Д. Конкурентоспособность России в мировой экономике // Мировая экономика и международные отношения. — 2000. — № 3. — С. 47–57.
Вершинская О. Н., Махрова О. Н. Информационный бизнес и информационное общество // Информация и бизнес. — 2000. — № 2. — С. 9–10.
Губський Б. В. Інвестиційні процеси в глобальному середовищі. — К.: Наук. думка, 1998. — 390 с.338
Дейнеко Т. О. Інформація, процес інформатизації та інформаційні технології як різні аспекти кібернетичного світогляду і потужний засіб управління економікою // Наук.
вісн. Чернівецького держ. ун-ту. — Вип. 25: Економіка. —1998. — С. 161–169.
Джинджарадзе Н. Н. Інформаційна культура: Моногр. — К., 1999. — 147 с.
Дзлиев М. И., Землянухин Н. В. Информационное пространство и бизнес // Информация и бизнес. — 2000. —№ 4. — С. 7–9.
Ершова Т. В. Переход к информационному обществу:концепции, проблемы, вопросы // Информация и бизнес. —2000. — № 1. — С. 4–6.
Єрмошенко М. М., Шаталова Н. О. Теоретико-методологічні основи державного регулювання малого бізнесу //Соціальний менеджмент і управління інформаційними процесами. Сер. “Державне управління” (Донецьк). — 2005. — Т. 6, вип. 51. — С. 50–58.
За высокую конкурентоспособность // Мировая экономика и международные отношения. — 2002. — № 2. —С. 114–118.
Киреев А. П. Международная экономика: Учеб. пособие для вузов: В 2 ч. — М.: Междунар. отношения, 1998-2000.
Колин К. К. Фундаментальные основы информатики:Учеб. пособие для вузов. — М.: Академ. проект; Екатеринбург:Деловая книга, 2000. — 350 с.
Пахомов Ю. М., Лук’яненко Д. Г., Губський Б. В. Нціональні економіки в глобальному конкурентному середовищі. — К.: Україна, 1997.
Портер М. Международная конкуренция. — М.: Междунар. отношения, 1993. — 893 с.
Розвиток інформатизації в Україні: Стат. зб. — К.:Держкомстат,
— 114 с.
Світова економіка: Підруч. / А. С. Філіпенко, О. І. Рогач та ін. — К.: Либідь, 2000. — 582 с.
Социально-экономическая природа информационного продукта и информационного ресурса / Под ред.Д. Г. Плахотной. — М.: Изд-во МГУ, 1992. — 96 с.
Тоффлер Э. Третья волна: Пер. с англ. / Науч. ред.,предисл. П. С. Гурович. — М.: Аст, 1999. — 781 с.
Черниш О. І. Ринок послуг: механізми державного регулювання в трансформаційній економіці: Моногр. / За заг. ред. В. В. Дорофієнка. — Донецьк: ТОВ “РВК”ПРОМО”,
— 418 с.
Шрайберг Я. Л. Роль библиотек в преобразовании гражданского общества в информационное // Науч. и техн.б-ки. — 2000. — № 4. — С. 83–92.
Шутов М. М., Черныш Е. И. Формирование региональной политики экономического развития системы здравоохранения // Соціальний менеджмент і управління ін-
формаційними процесами. — Сер. “Державне управління”(Донецьк). — 2005. — Т. 6, вип. 51. — С. 264–275.
Яновский А. М. Маркетинг информационной продукции и услуг // НТИ. Сер. 1. Орг. и методика информ. работы. — 1996. — № 5. — С. 23–27.
Яровая Л. Интернет оптом и в розницу // Зеркало недели. — 2002. — № 30 (405). — С. 8.
Castelle M. The Rise of the Networe Society. Malden(Ma). — Oxford Blaskl well. Publ., 1996.
Davies B., Ellison L. Strategic Marketing for Schools. — L.:Pitman Publ., 1997.
Information Society: Concepts, Work Programme and Examplesof Public and Private Initiatives. — 1995. — 212 p.
Stano M. A further analysis of the physician inducementcontroversy // Journ. of Health Economics. — 1987. — Vol. 6. —P. 227–238.