ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32689/2522-4603-2019-01/57-43-49Анотація
У рамках теорії систем напрацьовано потужний науковий інструментарій, який може достатньо ефективно використовуватися як у визначенні тех- нології нормотворчих проваджень, так і технології контролю, що дасть змогу суттєво підвищити відпо- відно якість правових рішень і самого контролю. Апа- рат системного аналізу є надзвичайно потенційно потужним засобом виявлення та вирішення дійсних проблем.
Посилання
Никитченко Н. В. До питання розмежування природи контрольних правовідносин у сфері господарської діяльності // Науковий вісник Міжнародного гуманітарно- го університету. Юриспруденція. 2013. Вип. 6–1(2). С. 73–76.
Никитченко Н. В. Суб’єкти державного контролю у господарській сфері // Право і суспільство. 2014. № 5.2. С. 229–232.
Никитченко Н. В. Забезпечення законності у сфері здійснення фінансового конт- ролю // Фінансове право. 2013. № 2. С. 32–35.
Бригхэм Ю., Хьюстон Дж. Финансовый менеджмент. СПб.: Питер, 2013. 592 с.
Робертсон Дж. Аудит / пер. с англ. Москва: Контакт, 1993. 495 с.
Селос Б. Институт Генерального аудитора Норвегии: его место в государственной структуре // EUROSAI. 1996. № 3. С. 25.
Господарський кодекс України: Закон України від 16 січня 2003 р. № 436-IV // Відомості Верховної Ради України. 2003. № 18, № 19–20, № 21–22. Ст. 144.
Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяль- ності: Закон України від 5 квітня 2007 р. № 877-V // Відомості Верховної Ради України. 2007. № 29. Ст. 389.
Демократичні засади державного управління та адміністративне право : моногра- фія / за ред. В. Б. Авер’янова. Київ: Юрид. думка, 2010. С. 238.
Державне управління : навч. посіб. / А. Ф. Мельник, О. Ю. Оболенський, А. Ю. Ва- сіна, Л. Ю. Гордієнко ; за ред. А. Ф. Мельник. К. : Знання-Прес, 2003. 343 с
Ромасько В. О. Правове забезпечення державного контролю в сфері будівницт- ва // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. 2009. Вип. 45. С. 159–166.
Гаруст Ю. В. Правове забезпечення контрольної діяльності органів України : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07; Харк. нац. ун-т внутр. справ. Xарків, 2007. 184 с.
Бахрак Д. Н. Административное право : учеб. для вузов. Москва: НОРМА, 2000. 640 с.
Алехин А. П., Кармолицкий А. А., Козлов Ю. М. Административное право Рос- сийской Федерации. 2-е изд., испр. и доп. Москва: Зерцало, 1998. 672 с.
Беляев В. П. Сущность контроля и надзора, их сходство и различия // Государство и право. 2006. № 7. С. 31–42.
Лученко Д. В. Місце контролю в системі адміністративно-правових форм діяльно- сті // Проблеми законності. 2006. Вип. 82. С. 97–103.
Полінець О. П. Контроль в державному управлінні України: теоретико-організа- ційні питання : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Київ, 2003. 20 с.
Музичук О. М. Поняття та особливості контролю і державного управління // Наше право. 2011. № 2, ч. 1. С. 460Ц51.
Гаращук В. М. Теоретико-правові проблеми контролю та нагляду у державному управлінні : дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07; Нац. юрид. акад. України ім. Яросла- ва Мудрого. Xарків, 2003. 412 c.
Маслова Я. І. Співвідношення понять “нагляд” і “контроль” у державному управ- лінні України // Актуальні проблеми держави і права. 2011. Вип. 62. С. 70–77.
Пухкал О. Г. Громадський контроль як важливий чинник демократизації та ефек- тивності державного управління // Інвестиції: практика та досвід. 2010. № 14. С. 56–58.