ПОЛІТОЛОГІЯ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Анотація
Здійснено аналіз і систематизацію існуючих підходів щодо розвитку політології в Україні як навчальної дисципліни, спрямованої на гуманізацію системи освіти й життєдіяльності суспільства. Розглянуто її основні здобутки, проблеми і перспективи на шляху забезпечення консолідації всього українського суспільства. Визначено основні завдання політології в контексті соціалізації майбутніх поколінь політиків.
Посилання
Андрущенко В. П. Реальність освіти: проблема деміфологізації // Практична філософія. — 2001. — № 1. —С. 188.
Габриэлян О. А. О развитии и преподавании политической науки в Украине // Политическая наука в Украине: становление и перспективы. — Симферополь, 2002. —С. 6–7.
Гавриленко І. М., Мельник П. В., Недюха М. П. Соціальний розвиток: Навч. посіб. — К.; Ірпінь: Академія ДПС України, 2001.
Деніско Л. М., Бусел П. І. Так хто нам потрібен на виході з вищої школи? (Спроба філософсько-методологічного аналізу нововведення) // Практична філософія. — 2001. —№ 3. — С. 211.
Кастельс М. Информационные технологии, глобализация и социальное развитие // Ойкумена. Альманах сравнительных исследований политических институтов, социально-экономических систем и цивилизаций. — Вып. 2. —Харьков: Константа, 2004. — С. 21.
Кисельов М. Феномен гуманітарної освіти в Україні (роздуми над проектом Концепції реформування гуманітарної освіти) // Освіта і управління. — 1997. — Т. 1, № 1. —С. 130.106
Корсак К. Скільки є світових процесів? // Науковий світ. — 2005. — № 4. — С. 6.
Салмин А. М. Политическое развитие России и актуальные проблемы политологии // Политические исследования. — 1998. — № 3. — С. 222.
Тягло О. Українська наука про політику. Спроба оцінки потенціалу // Політичний менеджмент. — 2004. — № 1. —С. 7–10.
Яновський А. Школа громадянина: Американський досвід — наші потреби. — Л.: Літопис, 2001.