ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ УНІВЕРСИТЕТУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.it.2024.1.1

Ключові слова:

чат-боти, навчальний процес, університети, оптимізація, персональна допомога

Анотація

З появою технологій навчальні заклади постійно шукають інноваційні способи покращити навчальний досвід для студентів. Чат-боти стали цінним інструментом для оптимізації навчального процесу в університетах, надаючи персоналізовану допомогу, швидкі відповіді на запити та безперебійне спілкування між студентами та викладачами. Оптимізація навчального процесу університету за допомогою чат-бота може значно полегшити спілкування між студентами та викладачами, а також сприяти швидкому доступу до необхідної інформації. Чат-бот може допомогти студентам отримувати відповіді на питання щодо навчального процесу, матеріали для підготовки до заліків та іспитів, а також надавати загальні поради щодо навчання. Крім цього, за допомогою аналітики можна виявити слабкі місця в навчальному процесі та вдосконалити його. Ця аналітика можлива завдяки використанням зовнішніх інтеграцій з такими інструментами, як: Power BI, Tableau або Qlik Sense. Додавання чат-бота до системи навчання університету може покращити доступність інформації для студентів, сприяти їх активній участі в навчальному процесі та допомогти вирішувати можливі проблеми швидко та ефективно. Наприклад, чат-бот може відповісти на питання стосовно виконання завдань, допомогти при виникненні труднощів з навчальним матеріалом або навіть вести онлайн-консультації з викладачами. Висновки. Чат-бот може стати цифровим помічником студента, який завжди готовий надати необхідну інформацію та підтримку. Це сприятиме покращенню якості навчання, збільшенню мотивації студентів та підвищенню рівня знань.

Посилання

Джо Мейо. Програмування Microsoft Bot Framework: багатоплатформний підхід до створення чат-ботів (довідка для розробників), 2-е видання, 2017 р. 400 c.

Наливайко О. О. Перспективи використання нейромереж у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2023. 97 (5). C. 1–17. https://doi.org/10.33407/itlt.v97i5.5322

Офіційна документація Telegram API: https://core.telegram.org/

Малиш К., Чабан С., Приходько Я., Наливайко О. Чат-боти у навчанні: перспективи та ризики. Матеріали XXІ Всеукраїнської науково-методичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених «Наумовські читання», грудень 2023. URL: https://www.researchgate.net/publication/376405897_CATBOTI_U_NAVCANNI_PERESPEKTIVI_TA_RIZIKI. (дата звернення: 11.04.2024).

Використання чат-ботів в освіті. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://gerabot.com/article/vikoristannya_chatbotiv_u_osviti.

Чат-боти в навчальних закладах: Майбутнє освіти. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://gerabot.com/article/chatboti_v_navchalnih_zakladah_maibutn_osviti

Мар`єнко М. В., Коваленко В. М. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. Т. 38, № 1. С. 48–53.

Smith Amanda. Chatbots: A Valuable Tool for Optimizing the Student Journey. International Journal of Educational Innovation, vol. 12, no. 2, 2022.

University of California, Irvine. “How Chatbots are Revolutionizing Higher Education.” https://www.oit.uci.edu/services/ai/zotgpt/

Mendoza, S.; Sánchez-Adame, L.M.; Urquiza-Yllescas, J. F.;González-Beltrán, B.A.; Decouchant,D. A. Model to Develop Chatbots for Assisting the Teaching and Learning Process. Sensors 2022, 22, 5532. Published: 25 July 2022 MDPI Journal https://doi.org/10.3390/s22155532

Gabriel Babtista Software Architecture with C# 10 and .NET 6: Develop software solutions using microservices, DevOps, EF Core, 2022. 512 c.

Srini Janarthanam. Hands-On Chatbots and Conversational UI Development, 2017. 573 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-01

Як цитувати

АНДРУСЯК, В., ГОБИР, Л., & ВАВРИК, Т. (2024). ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ УНІВЕРСИТЕТУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТА. Інформаційні технології та суспільство, (1 (12), 6-12. https://doi.org/10.32689/maup.it.2024.1.1