ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОБОТУ СУПЕРМАРКЕТІВ
Анотація
Запропоновано адміністративно-правові підходи до підвищення інформаційного забезпечення в діяльності супермаркетів.
Посилання
Арістова І. В. Державна інформаційна політика та її реалізація в діяльності органів внутрішніх справ України: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / І. В. Арістова. — Харків, 2002. — 398 с.
Бурило Ю. П. Правове регулювання інформаційної діяльності у сфері господарюван- ня: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / Ю. П. Бурило. — Київ, 2014. — 407 с.
Баранов О. А. Теоретико-методологічні основи правового забезпечення інформа- ційної сфери України: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / О. А. Баранов. — Київ, 2015. — 412 с.
Новицький А. М. Правові основи формування інституту інформаційного суспільства в Україні: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / А. М. Новицький. — Ірпінь, 2012. — 405 с.
Іванець М. Я. Адміністративно-правове регулювання стандартизації якості продук- ції, метрології і сертифікації в України / М. Я. Іванець // Митна справа. — 2012. — № 4. — С. 313–318.
Кукшинова О. О. Право споживача на інформацію / О. О. Кукшинова // Митна спра- ва. — 2014. — № 2 (92). — Ч. 2. — С. 266–270.
Кукшинова О. О. Особливості провадження в справах про адміністративні пра- вопорушення в галузі торгівлі / О. О. Кукшинова // Митна справа. — 2015. — № 3 (99). — Ч. 2. — С. 131–140.