INFORMATIZATION OF TRADE ACTIVITY AND ITS INFLUENCE ON THE WORK OF SUPERMARKETS

Authors

  • O. S. Posokh

Abstract

Administrative and legal approaches to improve information provision activities in supermarkets is proposed.

References

Арістова І. В. Державна інформаційна політика та її реалізація в діяльності органів внутрішніх справ України: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / І. В. Арістова. — Харків, 2002. — 398 с.

Бурило Ю. П. Правове регулювання інформаційної діяльності у сфері господарюван- ня: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / Ю. П. Бурило. — Київ, 2014. — 407 с.

Баранов О. А. Теоретико-методологічні основи правового забезпечення інформа- ційної сфери України: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / О. А. Баранов. — Київ, 2015. — 412 с.

Новицький А. М. Правові основи формування інституту інформаційного суспільства в Україні: дис. ... д-ра юрид. наук: 12. 00. 07 / А. М. Новицький. — Ірпінь, 2012. — 405 с.

Іванець М. Я. Адміністративно-правове регулювання стандартизації якості продук- ції, метрології і сертифікації в України / М. Я. Іванець // Митна справа. — 2012. — № 4. — С. 313–318.

Кукшинова О. О. Право споживача на інформацію / О. О. Кукшинова // Митна спра- ва. — 2014. — № 2 (92). — Ч. 2. — С. 266–270.

Кукшинова О. О. Особливості провадження в справах про адміністративні пра- вопорушення в галузі торгівлі / О. О. Кукшинова // Митна справа. — 2015. — № 3 (99). — Ч. 2. — С. 131–140.

Published

2016-12-28

How to Cite

Посох, О. С. (2016). INFORMATIZATION OF TRADE ACTIVITY AND ITS INFLUENCE ON THE WORK OF SUPERMARKETS. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Legal Sciences, (4 (51), 85-88. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/law/article/view/915