ЗМІСТ ТА СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ

Автор(и)

  • В. С. РИЖИКОВ

Анотація

Головним завданням вищої професійної юридичної освіти є макси- мальне розкриття духовного, етично-естетичного, інтелектуального і психофізіологічного потенціалу особистості, а не формування вузькоспря- мованих якостей майбутнього фахівця-правознавця, коли особові параме- три виконують допоміжні функції щодо спеціальних характеристик, що набувають статусу системоутворюючого чинника, коли мета освіти — людина — трансформується в засіб — конкурентоздатного працівника у сфері правознавства.

Посилання

Наказ Міністерства освіти України “Про затвердження Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах”. — № 161 від 02.06.1993 р.

Бочелюк В. Й. Юридична психологія. Навчальний посібник для ВНЗ /В. Й. Бочелюк. — К.: ЦУЛ, 2010. — 336 с.

Васильев В. Л. Юридическая психология / В. Л. Васильев. — М., 1991. — 408 с.

Гусарев С. Д. Юридична деонтологія (основи юридичної діяльності): навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. / С. Д. Гусарев, О. Д. Тихомиров. — К.: Знання, 2006. — 487 с.

Ертнысбаева Г. Н. Совершенствование подготовки слушателей учебных заведений МВД Республики Казахстан на основе применения инновационных технологий: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.08; Карагандинский юридический институт МВД Республики Казахстан имени Б. Бейсенова / Г. Н. Ертнысбаева. — Караганда, 2008. — 31 с.

Журавський В. С. Проблеми юридичної освіти [Текст] / В. С. Журавський // Юридичний вісник України. — 2003. — 25–31 січ. — С. 115.

Журавський В. С. Юридична освіта в Україні: сучасний стан та напрями вдосконалення [Текст] / В. С. Журавський, О. Копиленко // Право України. — 2004. — № 11. — С. 3–6.

Пліско В. І. Теоретичні і методичні засади формування готовності працівників правоохоронних органів до діяльності в умовах екстремальних ситуацій: автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”; Академія педагогічних наук України, Ін-т педагогіки і психології професійної освіти / В. І. Пліско. — К., 2004. — 44 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-25