ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
навчання, виховання, пізнавальна діяльність, виховний вплив.Анотація
Здійснено психологічне осмислення виховних можливостей пізнавальної діяльності, проаналізовано виховний вплив на особистість у процесі спеціально організованої за змістом і формою навчальної діяльності.
Посилання
Бруменская Г. В. Возрастно-психологическое консультирование / Г. В. Бруменская, О. А. Карабанова, А. Г. Лизерс. — М.: Просвещение, 1990. — 416 с.
Власова О. І. Педагогічна психологія: навч. посіб. / О. І. Власова. — К.: Либідь, 2005. — С. 213–246.
Выготский Л. С. Полное собрание сочинений: в 6 т. / Л. С. Выготский. — М.: Просвещение, 1980. — 584 с.
Кащенко В. П. Педагогическая коррекция / В. П. Кащенко. — М.: Просвещение, 1992. — 264 с.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. — М.: Просвещение, 1977. — 482 с.
Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання / А. В. Фурман. — К., 1998.
Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии / Под ред. И. И. Ильясова, В. Я. Ляудис. — М.: Просвещение, 1981. — 278 с.