CТУПЕНЕВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: СУТНІСТЬ ТА ЗМІНИ
Анотація
Ступенева професійна підготовка педагогів, зокрема початкової школи, зумовлена необхідністю підвищення конкурентоспроможності та мобільності вчителя (педагога) на ринку праці в контексті внутрішніх (утвердження ринкових і демократичних відносин) та зовнішніх (глобалізація та становлення інформаційного суспільства) суспільних змін, що відбуваються в Україні і світі. Основну ідею ступеневої професійної підготовки становить навчання за висхідними ступенями (молодший бакалавр, бакалавр, магістр), які відображають послідовні етапи навчання, причому кожен наступний ступінь є логічним продовженням попереднього, забезпечуючи можливість подальшого навчання і передбачаючи розширення сфери застосування праці випускників кожного ступеня.
Посилання
Власенко С. П. Особливості становлення сучасної багаторівневої освіти вчителів початкових класів: автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / С. П. Власенко. — К., 2002. — 20 с.
Закон України “Про вищу освіту”. — К., 2014. — 47 с. — (Нормативний документ).
Мамрич С. М. Ступенева підготовка фахівців у навчально-науково-виробничих комплексах (на прикладі радіотехнічних спеціальностей): автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / С. М. Мамрич. — К., 2001. — 15 с.
Ожегов С. И. Словарь русского языка / С. И. Ожегов; под. ред. Н. Ю. Шведовой. — М.: Рус. яз., 1990. — 921 с.
Педагогическая энциклопедия / [гл. ред. И. А. Каирова]. — М.: Сов. энциклопедия, 1964– 1988 — Т. 3. — 880 с.
Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей: дис. … д-ра психол. наук: спец. 19.00.07 / В. А. Семиченко. — К., 1992. — 432 с.
Старовойт Л. Я. Особливості організації багатоступеневого навчання у вищому професійному училищі: автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Л. Я. Старовойт. — К., 2000. — 15 с.