ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Анотація
Сучасний розвиток соціально-економічних відносин, розбудова демократичної держави Європейської спільноти вимагає перебудови навчального процесу, тому що необхідно сформувати висококваліфікованих, морально стійких, інтелектуальних, культурних, духовних юристів-професіоналів. У такій розбудові необхідне використання системного підходу.
Посилання
Анохин П. К. Избранные труды: философские аспекты теории функциональной системы / П. К. Анохин. — М.: Наука, 1978. — 400 с.
Анохин П. К. Общие принципы теории функциональной системы / П. К. Анохин. — М.: Наука, 1980. — 112 с.
Васильев В. Л. Юридическая психология / В. Л. Васильев. — СПб.: Питер Пресс, 2009. — 420 с.
Щедровицкий Г. П. Принципы и общая схема методологической организации системных исследований и разработок / Г. П. Щедровицкий // Системные исследования. Ежегодник. — 1981. — М.: Наука, 1981. — С. 193–225.
Чуфаровский Ю. В. Юридическая психология: учеб. пособие / Ю. В. Чуфаровский. — М.: Право и Закон, 1997. — 320 с.
Юдин Э. Г. Интеграция наук и системные исследования / Э. Г. Юдин // Системные исследования. Методологические проблемы. — М.: Наука, 1987. — 445 с.
Яворська Г. Х. Педагогіка для правників: навч. посіб. / Г. Х. Яворська. — К.: Знання, 2004. — 335 с.