СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
DOI:
https://doi.org/10.32689/maup.ped.2022.2.5Ключові слова:
студенти вищого навчального закладу, ставлення до навчання, мотивація, майбутня професія, процес навчання, соціологічне дослідженняАнотація
Статтю побудовано на результатах соціологічного дослідження, проведеного автором у листопаді 2020 р. в Міжрегіональній Академії управління персоналом. Аналізується мотивація навчання студентів, ставлення до різних аспектів студентського життя та плани на майбутнє. У результаті проведеного дослідження доведено, що студенти мають високу мотивацію до навчання, позитивно оцінюють як сам процес навчання, так і відносини з викладачами та одне з одним. Вибором майбутньої професії та навчального закладу вони також загалом задоволені. Нарешті, студенти орієнтовані як професійно реалізувати себе в майбутній професії, так і знайти себе в інших галузях на ринку праці.
Посилання
Нельга Т.О. Вища освіта як життєва цінність та умова професійної самореалізації. Модернізація системи вищої освіти: соціальна цінність і вартість для України : монографія / за ред. В.Г. Кременя. Київ : Педагогічна думка, 2007. С. 20–30.
Нельга Т.О. Соціально-економічна адаптація студента та молодого спеціаліста в період формування ринкових відносин. Вища освіта України: методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації : монографія / за заг. ред. В.П. Андрущенка, М.І. Михальченка, В.Г. Кременя. Київ : ДЦССМ ; Запоріжжя : ЗДУ, 2002. С. 50–70.