ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНДУКТИВНОГО ТА ДЕДУКТИВНОГО ПІДХОДІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Наталія ЯМШИНСЬКА
  • Єлизавета КРЮКОВА
  • Наталія ДУХАНІНА

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.ped.2023.2.7

Ключові слова:

індуктивний і дедуктивний підходи, експліцитні інструкції, граматика в контексті, навчання граматики, сприйняття.

Анотація

У дослідженні вивчається порівняльна ефективність викладання граматики англійської мови за допомогою дедуктивного та індуктивного підходів. Визначено, який з цих двох методів має позитивний вплив на академічну успішність студентів університету при вивченні граматики. Граматика відіграє вирішальну роль у процесі засвоєння мови та подальшому встановленні успішних комунікативних зв'язків. Метою цієї статті є вивчення досвіду викладачів англійської мови професійного спрямування у використанні дедуктивного та індуктивного підходів до викладання граматики англійської мови приділяється увага деяким факторам, які можуть свідчити про ефективність використання цих підходів під час викладання граматичного матеріалу. Автори вважають ці цілі дослідження дуже важливими, оскільки вони дають можливість поглибити знання викладачів англійської мови професійного спрямування про вплив різних підходів на успішність студентів За допомогою анкетування та інтерв'ю автори ставлять за мету з'ясувати досвід викладачів англійської мови професійного спрямування у використанні дедуктивного та індуктивного підходів, а також окреслити рекомендації для викладачів англійської мови професійного спрямування щодо підвищення ефективності викладання граматики англійської мови за умови знання основних принципів використання переваг обох методів для забезпечення підвищення успішності студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування. Для досягнення мети дослідження було використано кількісний метод дослідження, який передбачав збір даних за допомогою опитування. Аналіз даних проводився з використанням методів описової статистики, що дозволило узагальнити та інтерпретувати отримані дані. Дані дослідження були отримані шляхом анкетування викладачів англійської мови Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”. Результати дослідження показали ефективність обох підходів, хоча вони є досить різними. Встановлено, що більшість викладачів використовують обидва підходи: індуктивний та дедуктивний.

Посилання

Al-Kharrat, M.L. (2000). Deductive & Inductive Lessons for Saudi EFL Freshmen Students. The Internet TESL Journal, VI/10. Retrieved March 23, 2008 from http://iteslj.org/Techniques/Al-Kharrat-Deductive/ html

Cynthia. B, Dr. C. Isaac Jebastine (2021). A Guided Inductive Approach To Teaching Simple Future Tense In English Grammar. Journal of Language and Linguistic Studies, Vol 17, № 3 (2021). Retrieved from https://jlls.org/index.php/jlls/article/view/4709

Ellis, R. (2006). Current issues in the teaching of grammar: An SLA perspective. tesol quareterly, 83–107.

Gollin, J. (1998). Deductive vs Inductive language learning. English Language Teaching Journal, 52(2), 88–89.

Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching (Second edition). Harlow: Pearson Longman.

Huang, J. (2010). Grammar instruction for adult English language learner: A task-based learning framework. Journal of Adult Education, XXXIX(1), 29–37.

Jean, G., & Simard, D. (2013). Deductive versus inductive grammar instruction: Investigating possible relationships between gains, preferences and learning styles. System, 41(4), 1023–1042. https://doi. org/10.1016/j.system.2013.10.008

Ochoa, O., Hernández, N., de la Torre, N., & Isabeles Flores, S. (2019). Inductive vs. deductive approaches to teach English grammar to adults. edulear, n19, Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2019.1681

Prince, M. J., & Felder, R. M. (2006). Inductive teaching and learning methods: Definitions, comparisons, and the research bases. J. Engr. Education, 123–138

Rismayanti L. , Utami I, Suprianti G. (2021). Deductive Teachers’ Perception using Inductive Instruction in Teaching English Grammar. Journal of Education Research and Evaluation, Vol 5, № https://doi.org/10.23887/jere.v5i3.31944

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-04