ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ
DOI:
https://doi.org/10.32689/maup.ped.2023.3.5Ключові слова:
управління якістю, тренерська діяльність, знання, розвитокАнотація
Мета статті: проаналізувати позитивний вплив сучасних технологій як одного з важливих факторів управління якістю фізичного виховання в Китаї. Враховуючи те, що Китай посідає друге місце у світі за розвитком інформаційних технологій, можна відзначити, що не у всіх галузях науки інформаційні технології використовуються повною мірою. Методична база, яка покликана забезпечити управління якістю фізичного виховання, знаходиться на стадії розробки програм, які впливатимуть на якість навчання шляхом використання новітніх інформаційних технологій. Уряд Китаю приділяє максимальну увагу можливостям інформаційного середовища, яке забезпечує доступ до інформації, що в свою чергу допомагає студентам на індивідуальних заняттях та підвищує ефективність тренерської діяльності. Використання новітніх інформаційних технологій має забезпечити формування знань, розвиток фізичних якостей та позитивно вплинути на здоров’я учнів. Висновки: Широке впровадження інноваційних педагогічних технологій призведе до активізації навчально-тренувальної діяльності студентів, що сприятиме підвищенню ефективності цієї діяльності та широкому використанню виховного потенціалу фізичної культури.
Посилання
Agasisti, T., & Bertoletti, A. (2020). Higher education and economic growth: A longitudinal study of European regions 2000–2017. Socio-Economic Planning Sciences, 100940.
Guo, J. (2012). New developments in top-class Chinese sport. Unpublished document. Beijing.
Hills, A. P., Dengel, D. R., & Lubans, D. R. (2015). Supporting public health priorities: recommendations for physical education and physical activity promotion in schools. Progress in cardiovascular diseases, 57(4), 368-374.
Lozano, R., Lukman, R., Lozano, F. J., Huisingh, D., & Lambrechts, W. (2013). Declarations for sustainability in higher education: becoming better leaders, through addressing the university system. Journal of Cleaner Production, 48, 10-19.
McKenna, M. F. (2015). Moral Values and Social Consensus in Democratic Secular Society: Challenges and Responsibilities. The Heythrop Journal, 56(4), 663-676.
Miao, J. (2005). Development of Sports Science in China. Weilheim / Teck: Brewers.
Voigt, B. (2008). China trains for the Olympics. The sports system in the Middle Kingdom. Retrieved May 10, 2013.