INTEGRITY OF MODERN EDUCATIONAL ENVIRONMENT: RESPONSE TO THE CHALLENGE OF TIME
Анотація
З огляду на імператив цілісності сучасного освітнього простору, слід визнати, що інтеграційні процеси в українській освіті є пріоритетним вектором на шляху її модернізації та євроінтеграції.
Посилання
Бех І. Д. Життя особистості у духовному діапазоні / І. Д. Бех // Рідна школа. — 2009. — № 11. — С. 7–17.
Вакарчук І. Вища освіта України — європейський вимір: стан, проблеми, перспективи / І. Вакарчук //
Вища шк. — 2008. — № 3. — С. 3–18.
Журавський B. C. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський // Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Ін-т вищої освіти АПН України. — К. : Вид. дім ”Ін Юре”, 2003. — 416 с.
Кремень В. Г. Освіта і наука України : шляхи модернізації (Факти, роздуми, перспективи) / В. Г. Кремень. — К. : Грамота, 2003. — 216 с.
Литвин В. М. Україна на межі тисячоліть (1991– 2000 рр.) / В. М. Литвин. — К.: Вид. дім “Альтернативи”,2000. — 360 с.
Навроцький О. І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства / О. І. Навроцький. — X. : Основа, 2000. — 240 с.
Ніколаєнко С. М. Про стан і перспективи розвитку вищої освіти в Україні. Парламентські слухання про вищу освіту / С. М. Ніколаєнко // Педагогіка толерантності. — 2004. — № 2–3. — С. 104–
Огнев’юк В. О. Філософія та її місце в обробці наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк// Освітологія. Польсько-український журн. — 2012. — Ч. І. — С. 69–75.
Сисоєва С. О. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва // Освітологія. Польсько-український журн. — 2012. — Ч. І. — С. 22–25.
Андрущенко В. Філософсько-методологічні засади підвищення якості вищої освіти України: європейський вимір / В. Андрущенко, М. Бойченко, Л. Горбунова, І. Надольний та ін. — К.:Педагогічна думка, 2012. — 220 с.
Франчук Т. Й. Цілісний освітній простір: педагогічні основи його формування: монографія / Т. Й. Франчук. — Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2009. — 244 с.