ПРОЦЕС ДОВУЗІВСЬКОЇ ОСВІТИ  ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕТАП СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ  МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

Автор(и)

  • М. І. Григор’єва

Анотація

Розвиток дієвих форм економічної освіти, поліпшення навчально-виховного процесу, що відповідає прогресивним міжнародним стандартам під-
готовки менеджерів, співвідношення оптимального значення їхніх знань і професійних навичок — ці та інші завдання, які стоять нині перед вищими навчальними закладами економіко-управлінського профілю, будуть вирішуватися тим успішніше, чим компетентніше проводитиметься попередня
ми довузівської підготовки як етапу загальної професійної підготовки майбутніх менеджерів. Тож постає важливою розробка соціально педагогічного аспекту підготовки майбутніх фахівців з урахуванням того, що практика довузівської підготовки є значно попереду
теорії. Розвиток дієвих форм економічної освіти, поліпшення навчально-виховного процесу, що відповідає прогресивним міжнародним
стандартам підготовки менеджерів, співвідношення оптимального значення їхніх знань і професійних навичок — ці та інші завдання, які стоять в даний момент перед вищими навчальними закладами економіко-управлінського профілю, будуть вирішуватися тим успішніше, чим компетентніше проводитиметься попередня підготовка та формування системи довузівської освіти, а ще реалізовуватиметься високоякісний відбір до вузу на
базі особистості абітурієнта та його адаптації до майбутньої професії. Організація ефективної професійної орі-
єнтації підлітків і молоді є однією з найважливіших державних проблем. Профорієнтація не тільки сприяє знайомству учнів зі світом професій та вибору їм свого професійного шляху, його трудової соціалізації, а й впливає на формування трудових ресурсів країни, систему зайнятості та, в кінцевому підсумку, на соціально-економічний розвиток суспільства в цілому. Якісна освіта, низький рівень безробіття і високий рівень життя населення є показниками злагодженої і дієвої профорієнтаційної роботи на світовому рівні.

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. — 2002. — 23 квіт.

Абашкіна Н. В. Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччи-

ні / Н. В. Абашкіна. — Ніжин: Вид-во НДПУ ім. М. Гоголя, 2006. — 91 с.

Балацька Н. Професійна орієнтація учнів у сучасних середніх школах Англії : дис. … канд. пед. наук / Н. Балацька. — Київ, 2004. — 230 с.

Гриншпун С. С. Опыт создания государственной службы профориентации во Франции / С. С. Гриншпун // Педагогика. — 2004. — № 7. —

С. 85–91.

Гриншпун С. С. Организация профориентации школьников в Великобритании / С. С. Гриншпун // Педагогика. — 2005. — № 7. — С.100–105.

Вискребенцева М. В. Професійна підготовка молоді в країнах далекого зарубіжжя: Німеччина, США, Японія, Велика Британія / М. В. Вискребенцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. — Запоріжжя: Класич. приватний ун-т., 2013. — Вип. 30. — С. 109–116.

Калитка О. Профорієнтація по-американськи: [профорієнтаційна робота серед учнів шкіл та студентів вищ. навч. закл. в США] / О. Калитка // Проф-техосвіта. — 2009. — № 4. — С. 94–95.

Костенко Н. Профільна орієнтація у контексті базової професійної підготовки школярів Великої Британії / Н. Костенко // Наук. записки Вінницького

держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — С. 255–258.

Різниченко С. Розвиток системи підготовки науково-педагогічних кадрів у США / С. Різниченко. — Київ: КНУ, 1999. — 160 с.

Сисоєва С. О. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика: навч. посіб. / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінчен-

ка. — Рівне : Овід, 2012. — 352 c.

Турчина Л. А. Особенности профориентации уча-щейся молодежи в зарубежных странах / Л. А. Турчина // Ученые зап. Таврического нац. ун-та им. В. И. Вер-

надского. — 2013. — Т. 26 (65). — № 1. — С. 216– 227. — (Серия ”Проблемы педагогики средней и высшей школы”).

Якокка Ли. Карьера менеджера / Ли Якокка; пер. с англ. Р. Столпер. — Минск: Парадокс, 1996. — 432 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-25