ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСАД ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЮ (ПРОФЕСІЙНОЮ) ОСВІТОЮ І НАВЧАННЯМ
Анотація
Подано результати експериментальної перевірки педагогічних засад децентралізації управління професійно-технічною (професійною) освітою і навчанням та висновки, які було отримано на початковому етапі формувального експерименту.
Посилання
Болгаріна B. C. Культурологічний аспект підготовки педагога / B. C. Болгаріна // Підготовка фахівців у системі професійної освіти: проблеми, технології, перспективи: Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. (Кривий Ріг, 9–10 квіт. 2009 р.). — Кривий Ріг: Вид. центр КТУ, 2009. — С. 381–384.
Григор’єва В. Г. Механізм взаємодії суб’єктів управління професійно-технічною освітою в умовах децентралізації // Підготовка фахівців у системі професійної освіти: проблеми, технології, перспективи: Матеріали Всеукр. наук.- метод. конф. — (Кривий Ріг, 9–10 квіт. 2009 р.). — Кривий Ріг: Вид. центр КТУ, 2009. — С. 384–386.
Кулик Є. В. Людський капітал як один із головних ресурсів процесів професійної освіти // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький, 21–23 жовт. 2009 p.). — Хмельницький, 2009. — С. 35–39.
Нікітчина С. О. Прийняття та реалізація управлінського рішення в діяльності керівника професійно-технічного училища — інтелектуальний потенціал навчально-виховного процесу // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди”: наук.-теоретич. зб. / Ред.: В. П. Коцур (голова) та ін. — Переяслав-Хмельницький, 2009. — С. 132–135.
Петренко Л. М. Сучасні підходи до підготовки конкурентоспроможного робітника у ПТНЗ // Професійно-технічна освіта. — 2009. — № 1. — С. 7–11.