ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Н. В. МЕДВЕДЕВА

Анотація

Основною метою керівника та колективу є виховання всебічно розвиненої особистості в умо­вах демократизації суспільства. У ході демокра­тизації виховання виявляються проблеми, що мають глибокі соціально-економічні корені ще у сім’ї. Ускладнились взаємовідносини батьків і дітей, що водночас породжує проблему складно­го психологічного плану, яку керівник вже не зможе кваліфіковано розв’язати без допомоги досвідченого психолога

Посилання

Артюх Г. М. Управління і організація освіти в пере-хідний до ринкових відносин період (на прикладі м. Киє¬ва): Автореф. дис. ... канд. екон. наук. — К., 1997. — 20 с.

Гільбух Ю. 3. Учитель і психологічна служба шко¬ли. - К., 1994.

КОЛОМІНСЬКИЙ Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Моногр. — К.: МАУП, 2000. - 286 с.

Рогов £ И. Настольная книга практического пси¬холога: Учеб, пособие: В 2 кн. — 3-є изд. — Кн. 1: Си¬стема работы психолога с детьми разного возраста. — М.: ГИЦ 'Влодос', 2000. - 384 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

МЕДВЕДЕВА, Н. В. . (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 127-129. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4038