ЕФЕКТИВНІСТЬ SMM В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ: СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ
DOI:
https://doi.org/10.32689/2523-4536/76-17Ключові слова:
соціальні мережі, маркетинг, взаємодія, аудиторія, аналітика, контентАнотація
У статті розглядаються нові підходи до соціального медіа-маркетингу (SMM), які використовуються не лише для просування товарів та послуг, а й для популяризації медіа, громадських організацій, політичних партій та державних установ. Обговорюються основні методи SMM, такі як створення спільноти в соціальних мережах, активне ведення форумів та блогу, а також важливість взаємодії з аудиторією. Вказується на часті помилки, які заважають ефективності SMM, зокрема надмірна активність, відсутність зворотного зв’язку та одноманітність контенту. Акцентується на необхідності глибокого розуміння цільової аудиторії та її поведінки, використанні аналітики для оптимізації кампаній та адаптації до нових технологій, зокрема штучного інтелекту. Підкреслюється, що успішна SMM-стратегія повинна базуватися на детальному аналізі потреб споживачів, активній взаємодії та автентичності, що, в свою чергу, сприятиме формуванню лояльності до бренду.
Посилання
Maduku D. K. Social media marketing assimilation in B2B firms: An integrative framework of antecedents and consequences. Industrial Marketing Management, vol. 119, 2024, pp. 27–42. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.04.003
Xu Ye X., Hou R., Wang S., Omar N. A. B. Social media, relationship marketing and corporate ESG performance. Finance Research Letters, vol. 63, 2024, 105288. DOI: https://doi.org/10.1016/j.frl.2024.105288
Singh P. Beyond the basics: Exploring the impact of social media marketing enablers on business success. Heliyon, vol. 10, issue 5, 2024, e26435. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26435
Zheng Y.-H., Xu, T., Shi G., Jiang L. I want to go there too! Tourism destination envy in social media marketing. Heliyon, vol. 9, issue 12, 2023, e22889. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e22889
Agnihotri R., Bakeshloo K. A., Mani S. Social media analytics for business-to-business marketing. Industrial Marketing Management, vol. 115, 2023, pp. 110–126. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.09.012
Zhang W., Zhang W., Daim T. U. Investigating consumer purchase intention in online social media marketing: A case study of Tiktok. Technology in Society, vol. 74, 2023, 102289. DOI: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2023.102289
Smithgall S., Steuber T. D., Cairo N. Relationship Between Marketing Through Social Media and Listener Downloads of an Educational Pharmacy Podcast. American Journal of Pharmaceutical Education, vol. 88, issue 9, 2024, 101046. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ajpe.2024.101046
Maduku D. K. (2024). Social media marketing assimilation in B2B firms: An integrative framework of antecedents and consequences. Industrial Marketing Management, vol. 119, pp. 27–42. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.04.003
Xu Ye X., Hou R., Wang S., Omar N. A. B. (2024). Social media, relationship marketing and corporate ESG performance. Finance Research Letters, vol. 63, 105288. DOI: https://doi.org/10.1016/j.frl.2024.105288
Singh P. (2024). Beyond the basics: Exploring the impact of social media marketing enablers on business success. Heliyon, vol. 10, issue 5, e26435. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26435
Zheng Y.-H., Xu, T., Shi G., Jiang L. (2023). I want to go there too! Tourism destination envy in social media marketing. Heliyon, vol. 9, issue 12, e22889. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e22889
Agnihotri R., Bakeshloo K. A., Mani S. (2023). Social media analytics for business-to-business marketing. Industrial Marketing Management, vol. 115, pp. 110–126. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.09.012
Zhang W., Zhang W., Daim T. U. (2023). Investigating consumer purchase intention in online social media marketing: A case study of Tiktok. Technology in Society, vol. 74, 102289. DOI: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2023.102289
Smithgall S., Steuber T. D., Cairo N. (2024). Relationship Between Marketing Through Social Media and Listener Downloads of an Educational Pharmacy Podcast. American Journal of Pharmaceutical Education, vol. 88, issue 9, 101046. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ajpe.2024.101046