ЕФЕКТИВНІСТЬ SMM В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ: СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Автор(и)

  • О.М. Корень Придніпровський інститут ВНЗ «Міжрегіональна академія управління персоналом» https://orcid.org/0000-0002-7106-7400
  • Т.В. Бугайчук Придніпровський інститут ВНЗ «Міжрегіональна академія управління персоналом» https://orcid.org/0009-0002-9349-8663
  • В.А. Яременко Придніпровський інститут ВНЗ «Міжрегіональна академія управління персоналом» https://orcid.org/0009-0007-4331-9547

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/76-17

Ключові слова:

соціальні мережі, маркетинг, взаємодія, аудиторія, аналітика, контент

Анотація

У статті розглядаються нові підходи до соціального медіа-маркетингу (SMM), які використовуються не лише для просування товарів та послуг, а й для популяризації медіа, громадських організацій, політичних партій та державних установ. Обговорюються основні методи SMM, такі як створення спільноти в соціальних мережах, активне ведення форумів та блогу, а також важливість взаємодії з аудиторією. Вказується на часті помилки, які заважають ефективності SMM, зокрема надмірна активність, відсутність зворотного зв’язку та одноманітність контенту. Акцентується на необхідності глибокого розуміння цільової аудиторії та її поведінки, використанні аналітики для оптимізації кампаній та адаптації до нових технологій, зокрема штучного інтелекту. Підкреслюється, що успішна SMM-стратегія повинна базуватися на детальному аналізі потреб споживачів, активній взаємодії та автентичності, що, в свою чергу, сприятиме формуванню лояльності до бренду.

Посилання

Maduku D. K. Social media marketing assimilation in B2B firms: An integrative framework of antecedents and consequences. Industrial Marketing Management, vol. 119, 2024, pp. 27–42. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.04.003

Xu Ye X., Hou R., Wang S., Omar N. A. B. Social media, relationship marketing and corporate ESG performance. Finance Research Letters, vol. 63, 2024, 105288. DOI: https://doi.org/10.1016/j.frl.2024.105288

Singh P. Beyond the basics: Exploring the impact of social media marketing enablers on business success. Heliyon, vol. 10, issue 5, 2024, e26435. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26435

Zheng Y.-H., Xu, T., Shi G., Jiang L. I want to go there too! Tourism destination envy in social media marketing. Heliyon, vol. 9, issue 12, 2023, e22889. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e22889

Agnihotri R., Bakeshloo K. A., Mani S. Social media analytics for business-to-business marketing. Industrial Marketing Management, vol. 115, 2023, pp. 110–126. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.09.012

Zhang W., Zhang W., Daim T. U. Investigating consumer purchase intention in online social media marketing: A case study of Tiktok. Technology in Society, vol. 74, 2023, 102289. DOI: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2023.102289

Smithgall S., Steuber T. D., Cairo N. Relationship Between Marketing Through Social Media and Listener Downloads of an Educational Pharmacy Podcast. American Journal of Pharmaceutical Education, vol. 88, issue 9, 2024, 101046. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ajpe.2024.101046

Maduku D. K. (2024). Social media marketing assimilation in B2B firms: An integrative framework of antecedents and consequences. Industrial Marketing Management, vol. 119, pp. 27–42. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.04.003

Xu Ye X., Hou R., Wang S., Omar N. A. B. (2024). Social media, relationship marketing and corporate ESG performance. Finance Research Letters, vol. 63, 105288. DOI: https://doi.org/10.1016/j.frl.2024.105288

Singh P. (2024). Beyond the basics: Exploring the impact of social media marketing enablers on business success. Heliyon, vol. 10, issue 5, e26435. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26435

Zheng Y.-H., Xu, T., Shi G., Jiang L. (2023). I want to go there too! Tourism destination envy in social media marketing. Heliyon, vol. 9, issue 12, e22889. DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e22889

Agnihotri R., Bakeshloo K. A., Mani S. (2023). Social media analytics for business-to-business marketing. Industrial Marketing Management, vol. 115, pp. 110–126. DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.09.012

Zhang W., Zhang W., Daim T. U. (2023). Investigating consumer purchase intention in online social media marketing: A case study of Tiktok. Technology in Society, vol. 74, 102289. DOI: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2023.102289

Smithgall S., Steuber T. D., Cairo N. (2024). Relationship Between Marketing Through Social Media and Listener Downloads of an Educational Pharmacy Podcast. American Journal of Pharmaceutical Education, vol. 88, issue 9, 101046. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ajpe.2024.101046

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-31