ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
DOI:
https://doi.org/10.32689/2523-4536/78-1Ключові слова:
зовнішні ринки, збут, фактори, зовнішньоекономічна діяльність, експорт продукції, просуванняАнотація
У статті розглянуто актуальні питання для вітчизняних підприємств, орієнтованих на успішне просування продукції на зовнішні ринки. Метою дослідження є виявлення особливостей формування політики просування продукції на міжнародних ринках. Проведено аналіз основних факторів формування збутової стратегії підприємства на міжнародних ринках. Приділено увагу аналізу перешкод і вхідних бар’єрів при освоєнні підприємствами зовнішніх ринків та обґрунтовано способи поведінки суб’єктів, що займаються експортом продукції. Проведено оцінку основних методів прямого маркетингу, які компанії можуть обирати залежно від потреб їхнього бізнесу. Запропоновано використовувати сучасні маркетингові технології, для удосконалення механізму просування, а також визначено підходи щодо застосування певних інструментів успішного збуту продукції такі як: інвестування в процеси управління клієнтами, використання інноваційних практик, формування маркетингової стратегії, цифрових технологій тощо. Представлені рекомендації до організації процесу просування продукції можуть сприяти ефективному розвитку експортної діяльності вітчизняних бізнес-організації.
Посилання
Дахно І. І. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. 2018 URL: http://p-for.com/book_212
Гончар І. А. Характер формування зовнішньої торгівлі України: статистична оцінка. Статистика України. 2015. № 2. С. 16–20.
Alenn D. 10 Steps to Create a Successful Promotion. Business know-how. URL: http://www.businessknowhow.com/marketing/scspromo.html
Douglas Karr. 10 Modern Technologies That Are Enhancing Digital Marketing. 2019. URL: https://martech.zone/modern-technologies-impacting-digital-marketing/
Карпенко Н.В., Іваннікова М.М. Технології цифрового маркетингу для малих і середніх підприємств. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021.Вип. 18. С. 114-118.
Precious Lessons to Learn. 2022. URL: https://www.mageplaza.com/blog/apple-marketing-strategy.html
John Allen. Eight things to learn from Apple’s marketing strategy. 2020. URL: https://www.appleworld.today/2020/10/26/eight-things-to-learn-from-apples-marketing-strategy/
Macy Storm. The Benefits of Digital Marketing: 6 Advantages of Online Advertising. 2020. URL: https://www.webfx.com/blog/marketing/benefits-of-digital-marketing/
Nikki Gilliland. Eight awesome social campaigns from Starbucks. 2020. URL: https://econsultancy.com/eight-awesome-social-campaigns-from-starbucks/
Шамота Г. М. Формування тактики виходу підприємства на зовнішній ринок. Економічний форум. 2013. № 1. С. 247–253.
Dakhno I. I. (2018). Menedzhment zovnishnoekonomichnoi diialnosti. Available at: http://p-for.com/book_212
Honchar I. A., Babirad-Lazunin V. O. (2015). Kharakter formuvannia zovnishnoi torhivli Ukrainy: statystychna otsinka. Statystyka Ukrainy. № 2. S. 16–20.
Alenn D. 10 Steps to Create a Successful Promotion. Business know-how. Available at: http://www.businessknowhow.com/marketing/scspromo.html
Martech Zone (2019). 10 Modern Technologies That Are Enhancing Digital Marketing. Available at: https://martech.zone/modern-technologies-impacting-digital-marketing/
Karpenko N. V and Ivannikova M. M. (2021). Digital Marketing Technologies in Small and Medium Enterprises. Economic Bulletin NTUU "Kyiv Polytechnic Institute", is. 18, pp. 114-118.
Mageplaza (2022). Apple Marketing Strategy: 8 Precious Lessons to Learn. Available at: https://www.mageplaza.com/blog/apple-marketing-strategy.html
Apple World Today (2020) Eight things to learn from Apple’s marketing strategy. Available at: https://www.appleworld.today/2020/10/26/eight-things-to-learn-from-apples-marketing-strategy/
WebFX (2020). The Benefits of Digital Marketing: 6 Advantages of Online Advertising. Available at: https://www.webfx.com/blog/marketing/benefits-of-digital-marketing/
Econsultancy (2020). Eight awesome social campaigns from Starbucks. Available at: https://econsultancy.com/eight-awesome-social-campaigns-from-starbucks/
Shamota H. M. (2013). Formuvannia taktyky vykhodu pidpryiemstva na zovnishnii rynok. Ekonomichnyi forum. № 1. S. 247–253.