ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Марина КУМПАН

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.2.3

Ключові слова:

театралізована діяльність, шкільний театр, творчість

Анотація

Провідною задачею сучасної мовної політики є підвищення ролі естетичного виховання підростаючого покоління. Формування естетичної культури у процесі театралізованої діяльності є однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки і практики. Метою статті є вивчення проблеми впровадження те- атралізованої діяльності у процес навчання іноземної мови у старшій школі. Розкривається специфіка й зміст театралізованої діяльності учнів на уроках іноземної мові. Наукова новизна. Використання театра- лізованої діяльності в процесі викладання англійської мови розглядається нами як один із найважливіших засобів навчання, що сприяє розвитку природних здібностей учнів та підвищенню пізнавального інтер- есу до вивчення іноземної мови. Своєю чергою вдосконалення театральних методик в навчальному про- цесі сучасного освітнього закладу передбачає знання вчителем театральної педагогіки та спроможність об’єктивно оцінювати свою роботу. У висновках зазначено про доцільність використання елементів теа- тралізованої діяльності у процесі навчання іноземної мови. Така діяльність виявилася ефективним засобом навчання, який утворює особливу атмосферу у класі, робить процес вивчення англійської мови захопливим, приносить задоволення; викликає подальше бажання вивчати іноземну мову і удосконалюватися в ній.

Посилання

Аматьєва О.П. Діагностика та розвиток творчих здібностей дошкільників у театрально-ігровій діяльності. Наука і освіта. 1999. № 5. С. 77–80.

Водолага Н.В. Навчання розповідання дітей стар- шого дошкільного віку в театралізованій діяльності : дисс. … канд. пед. yаук : 13.00.02 : «Теорія та методика навчання (українська мова)». Одеса, 2001. 201 с.

Зворыкин А.О разработке проблемы научного, творческого мышления. Наука и жизнь. 1967. № 1. С. 17–20.

Зязюн І.А. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи (за ред. І. А. Зязюна). Київ, 2000. 636 с.

Карпинська Н.С. Сприймання дітьми літературних творів. Виразне читання вихователя. Градраматизація як засіб розвитку творчих здібностей дітей. Дошкільна лінгводидактика : хрестоматія / упоряд. А.М. Богуш. Ч. 2. Київ : Вища школа, 1999. С. 222–232.

Лейтес Н.С. Умственные способности и возраст. Москва : Педагогика, 1971. 280 с.

Силивон В. Развитие творчества детей в процессе игр-драматизаций. Дошкольное воспитание. 1983. № 4. С. 8–9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-05

Як цитувати

КУМПАН, М. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (2 (2), 15-18. https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.2.3