ПАРАДИГМАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНОГО СВІТОВОГО ТА НАЦІОНАЛЬНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ

Автор(и)

  • О. С. Марусіна

Анотація

Парадигмальні особливості розвитку сучасної вищої освіти обумовлені загальносвітовими і національними соціально-економічними, політико-духовними й інноваційно-інтеграційними процесами, осмислення яких постає як важливе теоретико-методологічне завдання.

Посилання

Азер Алієв. Менеджмент в освіті: проблеми та перспективи // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 3: Матеріали IІІ Міжнар. наук.-практ. конф.

“Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті: формування міжкультурної комунікації”, 24 травня 2011 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. С. 124–128.

Андрусь О. Модельно-проектувальний комплекс: освітнє завдання та методологічна основа // Вища освіта України. 2004. № 1. С. 97–98.

Андрущенко В. П., Савельєв В. Л. Освітня політика (огляд порядку денного). К.: МП “Леся”, 2010. 368 с.

Байденко В. И. Мировые и европейские тенденции развития высшего образования. М.: Просвещение, 2004. 232 с.

Бахов І. С. Інтеграційні процеси у сучасному полікультурному освітньому просторі // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 4: Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. “Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті: Європейський вектор розвитку”, 23 травня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010.

С. 46–51.78

Бахов І. С. Тенденції розвитку полікультурної освіти у професійній підготовці фахівців Канади і США: монографія. Київ. Центр уч. л-ри, 2017. 420 с.

Болонський процес: Документи / уклад.: З. І. Тимошенко, А. М. Грехов, Ю. А. Гапон,Ю. І. Палеха. К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. 169 с.

Владиславлев А. Непрерывное образование. Проблемы и перспективы. М.: Основы, 1978. 178 с.

Головатий М. Ф. Цивілізаційні та національні вектори освітнього простору України у сучасну добу // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 4: Мате-

ріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. “Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті: Європейський вектор розвитку”, 23 травня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010.

С. 5–10.

Дмитриев Г. Д. Монокультурное образование. М.: Народное образование, 1999.

Зинченко Г. П. Непрерывное образование — веление времени. М.: Наука, 1988. 230 с.

Корсак К. В. Ноопедагогічна основа освіти для ХХІ століття // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 5: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.

“Новітні освітні технології в контексті сучасних глобалізацій них та інтеграційних процесів”, 10 жовтня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. С. 6–9.

Кремень В. Г. Філософія національної ідеї. Людина. Освіта. Соціум. К.: Грамота, 2007. 576 с.

Культурологічний словник / за ред. В. І. Рожка, О. В. Антонюка. К.: НМАУ, 2004. 464 с.

Куртакова А. О., Дорошев А. О. Напрями модернізації вищої освіти в Україні // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 5: Матеріали Міжнар. на-

ук.-практ. конф. “Новітні освітні технології в контексті сучасних глобалізаційних та інтеграційних процесів”, 10 жовтня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010.

С. 40–43.

Нікуліна А. Неперервна освіта керівних тв. Інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ // Професійно-технічна освіта. 2003. № 4. С. 51–53.

Освітній менеджмент / за ред. Л. Даниленко, Л. Карамушки. К.: Шк. світ, 2003. 400 с.

Павлюк С. В. Зміни визначальних впливів на Університети Європи // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 5: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. “Новітні освітні технології в контексті сучасних глобалізаційних та інтеграційних процесів”, 10 жовтня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. С. 96–98.

Петренко В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (до 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в

Україні) // Болонський процес в Україні. Проблеми освіти. Вип. 45. ч. 1. С. 66–103.

Співак Т. М. Основні напрями розвитку сучасної освіти // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 5: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. “Новітні

освітні технології в контексті сучасних глобалізаційних та інтеграційних процесів”, 10 жовтня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. С. 189–194.

Чернуха Н. М. Інтеграційна складова трансформаційних процесів у освіті // Освіта у ХХІ столітті: шляхи розвитку: зб. наук. пр.; вип. 4: Матеріали IV Міжнар.

наук.-практ. конф. “Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті: Європейський вектор розвитку”, 23 травня 2012 р. К.: ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. С. 24–28.

Bollag B. In Europe, workers and professionals head back to the classroom // The chronicle of higher education. N.U., 1999. September. XLVI. № 2. P. 87–88.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-26

Як цитувати

Марусіна, . О. С. (2024). ПАРАДИГМАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНОГО СВІТОВОГО ТА НАЦІОНАЛЬНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (1(55), 72-79. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3260