МАРКЕТИНГ У ПОЛІТИЧНІЙ ДЯЛЬНОСТІ: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ВИКОРИСТАННЯ

Автор(и)

  • А. М. Готун

Анотація

Проведено аналіз сучасних моделей взаємодій суб’єктів у політичному просторі, які ґрунтуються на загальних принципах класичного маркетингу.
З’ясовано тенденції передових маркетингових технологій, які успішно застосовуються в економічних і політичних системах. Обґрунтовано вико-
ристання маркетингової складової в політичних системах, доведено, що в сучасних умовах маркетинг політичних кампаній повністю інтегрований у
суспільний розвиток і є його невід’ємною частиною.

Посилання

Бурдьё П. Социология политики / П. Бурдьё. —М.: Socio-Logos, 1993. — 336 с.

Бурдьё П. О телевидении и журналистике /П. Бурдьё. — М.: Фонд науч. исслед. “Прагматика культуры”, Ин-т эксперимент. социол., 2002. — 160 с.

Горовиц Ж. Сервис-стратегия: управление, ориентированное на потребителя / Ж. Горовиц. — М.: Дело и Сервис, 2007. — 288 с.

Друкер П. Эффективное управление: Экономические задачи и оптимальные решения / П. Друкер. —М.: ФАИР-Пресс, 1998. — 288 с.

Котлер Ф. Стратегический маркетинг некоммерческих организаций / Ф. Котлер, А. Р. Андреасен //Теория маркетинга. — СПб.: Питер, 2002. — 400 с.

Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер. —М.: Изд-во АСТ, 2009. — 230 с.

Леви Ж. Теория и практика маркетинга / Ж. Ландреви, Д. Линдон, Ж. Леви. — М.: МЦФЭР, 2006. —664 с.

Линдблом Ч. Э. Политика и рынки. Политикоэкономические системы мира / Ч. Э. Линдблом. — М.:ИКСИ, 2005. — 448 с.

Линдон Д. Библия современного маркетинга /Д. Линдон, Ж. Леви. — М.: Междунар. центр финанс.экон. развития МЦФЭР, 2007. — 1176 с.

Mauser Gary A. Political Marketing: An approach to campaign strategy. New York: Praeger, 1983. — P. 290.

Newman Bruce. The Mass Marketing of Politics:Democracy in an age of manufactured images. London:Sage, 1996. — P. 166.

Шумпетер Й. Теория экономического развития. Капитализм, социализм и демократия / Й. Шумпетер. — М.: ЭКСМО, 2007. — 864 с.

Lees-Marshment J. The Marriage of Politics and Marketing // Political Studies 49(4). — 2001. —Р. 692—713.

Scammell M. Political marketing: lessons for political science // Political studies, 47 (4). — 1999. —Р. 718—739.30

Henneberg S. C. The Views of an Advocatus Dei: political marketing and its critics // Journal of PublicAffairs, Vol. 4, 3, 2004.

Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії:ресурси, технології, маркетинг: Навч.-метод. посіб. /В. М. Бебик. — К.: МАУП, 2001. — 214 с.

Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз /В. Г. Королько. — К.: “Ваклер”, 2000. — 528 с.

Морозова Е. Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. —M.: РОССПЭН, 1999. — 247 с.

Недяк И. Л. Политический маркетинг / И. Л. Недяк. — М.: Весь Мир, 2008. — 352 с.

Полторак В. А. Политический маркетинг /В. А. Полторак. — Днепропетровск: ДАУБП, 2001. — 96 с.

Соловьев А. И. Политические коммуникации /А. И. Соловьев. — М.: АП, 2004. — 332 с.

Шубін С. П. Політичний маркетинговий аналіз:метод, теорія, практика / С. П. Шубін. — К.: Генеза,2007. — 112 с.

Тєлєтов О. С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 2. — С. 49—62.

Philip Kotler, Neil Kotler. Political marketing: Generating effective candidates, campaigns, and causes /In B. I. Newman (Ed.). Handbook of political marketing. —California: Thousand Oaks, 1999. — Р. 3—18.

Newman B., Perloff R. Political Marketing: Theory,Research, and Applications // Handbook of Political Communication Research. — Mahwah, N. J.: Lawrence Erlbaum Associates, 2004. — P. 18.

Веб-сторінка Американської Асоціації Маркетингу. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.marketingpower.com/Pages/default.aspx

Jennifer Lees-Marshment. The Political Marketing Game // Palgrave Macmillan; UK 2011. — P. 272.

Andrew Lock, Phil Harris. Political marketing / European Journal of Marketing, 1996, Vol. 30 Iss: 10/11. —P. 14—24.

Nord L., Stromback J. Valfeber Och Nybetsfrossa /Politisk Kommunikation I Valrorelsen. — Stockholm: Sellinand Partner, 2002. — P. 15.

Marketing Mix 4P’s and 5P’s by Jerome McCarthy.— [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.sayeconomy.com/marketing-mix-4ps-and-5psbyjerome-mccarthy

David M. Reid. Marketing the Political Product / European Journal of Marketing, 1988, Vol. 22, Iss: 9. —P. 34—47.

Phillip B. Niffenegger. Strategies for Success from the Political Marketers / Journal of Services Marketing,

, Vol. 2, Iss: 3. — P. 15—21.33. Андреасен А. Р. Стратегічний маркетинг для

неприбуткових організацій / А. Р. Андреасен, Ф. Котлер. — К.: УАМ, 2012. — 708 с.

Kotler P., Armstrong G. Principles of marketing [Fifteenth Edition] / Upper Saddle River, New Jersey: Prentice-Hall, 2013. — P. 64.

Dan Nimmo. The Political Persuaders: The Techniques of Modern Election Campaigns [Classics in Communication and Mass Culture Series] / Transaction Publishers,2001. — P. 246.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-31

Як цитувати

Готун, А. М. . (2024). МАРКЕТИНГ У ПОЛІТИЧНІЙ ДЯЛЬНОСТІ: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ВИКОРИСТАННЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (3(42), 21-30. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3416