ОСВІТА ЯК ЦІЛІСНИЙ ФЕНОМЕН РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ  І СУСПІЛЬСТВА: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Г. Росеро

Анотація

Сучасні світові глобалізаційні, інтеграційні та інші процеси істотно підвищують роль і значення освіти в розвитку людини, вдосконаленні її най-
тісніших зв’язків із суспільством.

Посилання

Болонський процес: перспективи і розвиток в контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: монографія / за ред. В. М. Бебика. — К.:

МАУП, 2004. — 200 с.

Боянов Б. К. Парадигмы перемен в сфере высшего образования // Діалог цивілізацій: роль і

місце латентних структур в управлінні світом: матер. ІІІ Всесвітньої конф. (Київ, 28 трав. 2004 р.). — К.: МАУП,2005. — С. 85–113.

Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 17–18 квіт. 1996 р. — Ч. 1–4. — К., 1996.

Глобалізація і Болонський процес: проблеми і технології: кол. моногр. — К.: МАУП, 2005. —320 с.

Лебедева М. Политикообразующая функция высшего образования в современном мире / М. Лебедева // Мировая экономика и междунар. отношения. —2006. — № 10. — С. 132–141.

Лупански П. Этюды по экономике и анализ на образование / П. Лупански и др. — София: КИУ,1998. — 432 с.

Судаков В. И. Образование как специализированная институциональная система переходного общества / В. И. Судаков, М. С. Алиев, Д. И. Акимов та ін. / Уклад. В. І. Судаков, М. В. Туленков // Соціологічна наука і освіта в Україні: зб. наук. пр. — К.: МАУП,2000. — 403 с.

Panton J. Mc. Education — and Bits on the Side /J. Panton // Spiked — Culture. — 2001. — July 18.

Ritzes G. The Mc. Donaldizacion of Society /G. Ritzes. — Newburd Park: Pine Forge Press, 1993.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-01

Як цитувати

Росеро, Г. . (2024). ОСВІТА ЯК ЦІЛІСНИЙ ФЕНОМЕН РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ  І СУСПІЛЬСТВА: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (3(46), 37-42. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3462