ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ УМОВ

Автор(и)

  • Г. Я. Дідух

Анотація

Політичний імідж країни є конструктом комунікативного ресурсу будьякої держави, який за умов глобалізаційного фактора виступає утворенням
не менш важливим, ніж економічний, соціальний чи технологічний. Процес формування цього семантичного конструкту доцільно починати з аналізу
модернізаційного, глобалізаційного та синергетичного парадигмального підходу.

Посилання

Бебик В. М. Політологія для політика і громадянина: Монографія. — К.: МАУП, 2003. — 424 с.

Галумов Э. А. Имидж против имиджа. — М.: Известия, 2005. — 552 с.

Головатий М .Ф. Політична психологія: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001. — 136 с.

Горбатенко В. Десять уроків політичного лідерства для пострадянських керманичів // Політ. менеджмент. — 2006. — Спец. вип. — С. 48–62.

Денисюк С. Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особли-

вості формування та механізми реалізації: Дис. ... канд. політ. наук: 23.00.03. — К., 2006. — 209 с.

Жмыриков А. Н. Как победить на выборах: Психотехника эффективного проведения избирательной кампании. — Обнинск: Титул, 1995. — 128 с.

Кочубей Л. Політичне лідерство і PR-діяльність // Політ. менеджмент. — 2006. — Спец. вип. — С. 83–90.

Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного світосприйняття // Політ. менеджмент. — 31

— № 3 (12). — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent. php3?m=1&n=40&c=789

Лікарчук Н. В. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.02

“Політичні інститути та процеси”. — К., 2003 — 21 с.

Луценко К. В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук:

спец. 23.00.02 “Політичні інститути та процеси”. — Чернівці, 2006. — 18 с.

Ольшанский Д. В. Политико-психологический словарь: Учеб. пособие для студ. гуманит. спец. вузов. — М.: Академ. проект, Екатеринбург: Деловая книга,

— 574 с.

Почепцов Г. Г. Профессия: имиджмейкер. — 2-е изд., испр. и доп. — М.: Алетейя, 2000. — 256 с.

Почепцов Г. Стратегия. — М.: Академ. Смартбук, 2009. — 377 с.

Хаген М. Синергетика. Иерархии неустойчивости в самоорганизующихся системах и устройствах: Пер. с. англ. — М.: Мир, 1995. — 420 с.

Глейн Дж. Хаос. Создание новой науки: Пер. с англ. — СПб.: Амфора, 2001. — 398 с.

Сурмин Ю. П. Социология: методология и концептуалистика современных исследований: Учебник для студ. вузов / Ю. П. Сурмин, И. П. Бидзюра. — К.:

Освіта України, 2012 . — 556 с.

Почепцов Г. Від Facebook’у і гламуру до Wikileaks: медіакомунікації. — К.: Спадщина, 2012. — 464 с.

Чорноплеча О. Проблема формування економічного іміджу України в контексті Євроінтеграції. —

[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpdme/2011_2/chornoplecha.pdf

Хейвуд Э. Политология: Учеб. для студ. вузов:Пер. с англ. / Под ред. Г. Г. Водолазова, В. Ю. Вельского. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. — (Сер. “Зарубеж.

учеб.”). — 544 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-01

Як цитувати

Дідух, Г. Я. . (2024). ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ УМОВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (2(37), 27-31. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3498