Теоретичні концепції впливу засобів масової інформації на політичні процеси

Автор(и)

  • Гжегож Типаньский

Анотація

Досліджено основні концепції підходу до проблеми впливу ЗМІ на політичні результати та політичні функції ЗМІ. З розглянутого у статті впливу ЗМІ на органи державної влади та інші політичні інституції випливає, що різні теоретичні парадигми дають різні відповіді на ці питання, оскільки мають різні системи пріоритетів.

Посилання

Безгодова О. В. Паблик рилейшнз в системе политического управления: Автореф. … канд. полит. наук / РАГС,1997.

Блумер Г. Коллективное поведение: Пер. с англ. //Американская социологическая мысль: Тексты. — М., 1994.

Буданцев Ю. П. Системность в изучении массовых информационных процессов. — М.: Изд-во Ун-та дружбы народов, 1986.

Васильев В. П. Методология и методика конкретных социальных исследований СМИ и пропаганды. — М.: Политиздат, 1986. — 284 с.

Горшков М. К. Общественное мнение: История и современность. — М.: Политиздат, 1988. — 383 с.

Altheide D. L., Snow R. P. Media Logic. — Beverly Hills;London: Sage, 1979.

Black E. Politics and the News: The Political Functions of the Mass Media. — Toronto: Butterworths, 1992.

Blumler Jay G., Gurevitch M. The Political Effects of Mass Communication // Culture, Society and the Media / Eds by M. Gurevitch, T. Bennett, J. Curran, J. Woollacott ets. — L.: Methuen, 1982. — Р. 245–249.

Hall Stuart. The Rediscovery of ‘Ideology’: Return of the Repressed in Media Studies // Culture, Society and the Media./ Eds by M. Gurevitch, T. Bennett, J. Curran, J. Woollacott ets. —L.: Methuen, 1982. — Р. 143–154.

Kinder D. R., Sears D. O. Public Opinion and Political Behavior // Handbook of Social Psychology. — Vol. 2 / Eds by G. Lindzey, E. Aronson. — N. Y.: Random House, 1985. —Р. 117.

Lasswell H. Politics: Who Gets What, When, How. — L.:Methuen, 1992.

McQuail D. Mass Communication Theory: An Introduction. — 3rd ed. — L.: Sage Publ., 2001.

Morley D., Brunsdon C. Everyday Television: ‘Nationwide’. — L.: British Film Inst., 1978.

Shanto I., Kinder D. News that Matters: Television and American Opinion. — Chicago: Univ. of Chicago Press, 1987. — 245 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-07

Як цитувати

Типаньский, Г. . (2024). Теоретичні концепції впливу засобів масової інформації на політичні процеси. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (4(23), 147-152. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3678