ДЕЯКІ КОМПОНЕНТИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗАДАТКІВ І ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • ГЛАВЧЕ МЕТОДІ

Анотація

Завдання певного типу сприяють розвитку не тільки мислення, а й пам’яті, уяви, інших психічних процесів. Можна активно розвивати творчі задатки і здібності студентів, деякі компоненти їхнього творчого мислення за умов врахування особливостей розвитку творчого мислення студентів, на підставі аналізу психологічних механізмів творчого розумового процесу людини, в тому числі з такими феноменами, як фантазія, інтуїція, інсайт (осяяння).

Посилання

Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности. Основы педагогики творчества. – Казань: Казанский ун-т, 1988. – 240 с.

Аристова Л. П. Активность учения школьника. – М.: Просвещение, 1968. – 138 с.

Беспалько В. П. Элементы теории управления процессом обучения. – М.: Знание, 1971. – 71 с.

Выготский Л. С. Педагогическая психология. — М.: Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.

Игнатенко Н. Я. Активизация учебно-познавательной деятельности учащихся старших классов при изучении математики. – К.: Тираж, 1997. – 299 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность // Избранные психологические произведения: В 2 т. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2. – 152 с.

Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2 т. / Под ред. В. В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2. – 318 с.

Маслоу А. Психология бытия. – М.: Рефл-бук, 1997. – 300 с.

Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 191 с.

Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих задач. – К.: Рад. школа, 1983. – 96 с.

Моляко В. А. Психология творческой деятельности. – К.: Знание, 1978. – 48 с.

Низамов Р. А. Дидактические основы оптимизации учебной деятельности студентов. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1975. – 138 с.

Пономарев Я. А. Основные звенья психологического механизма творчества // Интуиция, логика, творчество. – М.: Наука, 1987. – С. 5–23.

Пономарев Я. А. Психология творческого мышления. – М.: АПН РСФСР, 1960. – 352 с.

Хуторской А. В. Современная дидактика: Учеб. для вузов. – СПб.: Питер, 2001. – 512 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

МЕТОДІ, Г. (2022). ДЕЯКІ КОМПОНЕНТИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗАДАТКІВ І ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (32), 310-316. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1502