ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЯК ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Автор(и)

  • М. М. ЛОГУНОВА
  • О. В. ПШЕНИЧНЮК

Анотація

Кардинальні зміни векторів суспільного розвитку на початку третього тисячоліття сформували принципово нові вимоги до системи підготовки спеціалістів — фахівців, спроможних до самоосвіти та саморозвитку, здатних витримувати конкуренцію на ринку праці, проявляти інноваційність і творчу активність у професійній діяльності. Такі завдання покликана вирішити суб’єкт-суб’єктна освітня парадигма, де викладач і студент розглядаються як активні учасники навчального процесу. Практичною формою реалізації цього завдання виступають інтерактивні форми навчання.

Посилання

Бородінов В. Д. Роль ділових ігор у підготовці спеціалістів. Концептуальні проблеми модернізації вищої освіти // Матер. міжнар. наук. конф. — Донецьк, 1998. — 150 с.

Кавтарадзе Д. Н. Обучение и игра: введение в активные формы обучения. — М., 1998.

Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін // Вища школа України. — 2011. — № 1. — С. 8–11.

Основи демократії. Методичні рекомендації для викладачів щодо використання інтерактивних методів навчання фахівців зі спеціальностей “Міжнародна інформація” та “Країнознавство” РІС КСУ денної та заочної форми навчання / Є. Б. Тихомирова, С. С. Троян. — Рівне, 2003.

Пивнева Л. М. Методика преподавания общественно-политических дисциплин. — К., 2002.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

ЛОГУНОВА, М. М., & ПШЕНИЧНЮК, О. В. (2022). ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЯК ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2 (33), 211-216. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1516