ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ПРОЯВУ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Г. В. КАЛМИКОВА

Анотація

Наведено результати дослідження основних характеристик тривожних станів. Встановлено, що внутрішні характеристики тривожних станів проявляються через глибинний зміст тривожних переживань. Показано, що схильність молодших школярів до дезадаптивних форм тривожних станів може зароджуватися на ранніх етапах їх розвитку внаслідок несприятливої взаємодії з первинними об’єктами.

Посилання

Варданян А. Этюды по детскому психоанализу. — М.: Когито-Центр, 2002. — 154 с.

Васьківська С. В. Про дитячу тривожність // Початкова школа. — 1993. — № 10. — С. 53–55.

Винникот Д. В. Маленькие дети и их матери. — М.: Независимая фирма “Класс”, 1998. — 80 с.

Изард К. Е. Эмоции человека. — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1980. — 440 с.

Калинин Е. А. Влияние мотивации и тревожности на особенности предсоревновательных состояний гимнастов // Теория и практика физической культуры. — 1974. — № 5. — С. 71–77.

Кейсельман В. Р. Котерапия и практика консультирования. — К.: Ваклер, 2001. — 184 с.

Левитов Н. Д. О психических состояниях человека. — М: Просвещение, 1964. — 343 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

КАЛМИКОВА, Г. В. (2022). ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ПРОЯВУ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (34), 233-238. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1540