АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СТУДЕНТІВ-ЛІНГВІСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Автор(и)

  • Є. Ю. ГОНЧАРЕНКО

Анотація

Проблеми перевірки та обліку знань, умінь та навичок, методики організації та проведення тестів або контрольних робіт не втратили своєї актуальності. Контроль виступає невід’ємною складовою системи навчання іноземної мови і є органічно інтегрованим у цю систему. На відміну від власне навчання іноземної мови, метою якого є формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь, завданням контролю передусім є визначення та оцінювання рівня їх сформованості.

Посилання

Гапонова С. В. Сучасні методи викладання іноземних мов за рубежем // Іноземні мови. – 1998. – № 1 – С. 24–31.

Златогогорская Р. Л. В помощь будущему учителю иностранного языка. – Л.: Просвещение, 1978. – С. 39–46.

Китайгородская Г. А. Методические основы интенсивного обучения иностранным языкам. – М: Изд-во Моск. унта, 1986. – С. 149–156.

Комков И. Ф. Методика преподавания иностранных языков. – Минск: Вышэйш. шк., 1979. – 352 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігіч, Н. О. Бражник та ін. — К.: Ленвіт, 1999. — 320 с.

Петращук О. П., Петренко О. П. Поточний тестовий контроль у навчанні іноземній мові // Іноземні мови. – 1995. – № 3–4. – С. 16–19.

Снегирева Н. С. Тесты по немецкому языку. – М.: Айрис пресс, 2004. – С. 16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

ГОНЧАРЕНКО, Є. Ю. (2022). АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СТУДЕНТІВ-ЛІНГВІСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2 (29), 199-203. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1587