ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА РОЛЬ ОСВІТИ У ЙОГО ФОРМУВАННІ

Автор(и)

  • І. М. КРАВЕЦЬ
  • М. М. ОВЧАРУК

Анотація

Існує необхідність формування інноваційної моделі розвитку трудового потенціалу, особливості якої полягають у зосередженні на якісних, а не кількісних показниках робочої сили, забезпеченні відповідності між попитом на працю та її пропозицією, підвищенні гнучкості ринку праці.

Посилання

Ринок праці та освіта: пошук взаємодії: Зб. наук. ст. / За наук. ред. Л. І. Петрової. — К.: Таксон, 2007. — 200 с.

Офіційний сайт Головного управління статистики у Хмельницькій області. — http://statbrd.ic.km.ua/

Кінах А. Стан та перспективи професійного розвитку трудового потенціалу України // Вища шк. — 2005. — № 2. — С. 5–15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01

Як цитувати

КРАВЕЦЬ, І. М., & ОВЧАРУК, М. М. (2022). ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА РОЛЬ ОСВІТИ У ЙОГО ФОРМУВАННІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (30), 195-197. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1608