ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ДІАГНОСТИКИ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. В. ГРИНЬКО

Анотація

Розглянуті питання можливості підвищення ефективності викладання та засвоєння англійської мови. Предметом є пошук методів прогнозування можливостей вивчити англійську мову за період навчання у вищому навчальному закладі (з урахуванням психофізіологічних особливостей студентів).

Посилання

Всесвітня конференція ЮНЕСКО. Всесвітня декларація про вищу освіту для ХХІ століття: підходи та практичні заходи. Париж, 5–9 жовтня 1998 р. Высшее образование в XXI веке: подходы и практические меры / СГУ. — М., 1999. — 36 с.

Государственная национальная программа “Образование” (“Украина ХХI столетия”). — К.: Райдуга, 1994. — 62 с.

Закон України ”Про освіту” — Офіц. сайт Верховної Ради України. — http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=1060–12

Закон України ”Про вищу освіту”. — Офіц. сайт МОН України. — http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/higher

Євтух М. Б. Освіта в ХХІ столітті: розвиток і реформування: Наук. вісн. Кафедри ЮНЕСКО Держ. лінгв. ун-ту (Лінгвапакс — VІІІ). — К.: Вид. центр КДЛУ, 2000. — Вип. 3 В. — С. 720–732.

Кон И. С. В поисках себя: Личность и ее самосознание. — М.: Политиздат, 1984. — 335 с.

Конституція України. — К., 1991. — http://www.president.gov.ua/content/chapter02.html

Указ Президента України “Національна доктрина розвитку освіти” від 17.04.2002. — http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=347 %2F2002

Образование в XXI веке: подходы и практические меры. — Париж, 5–9 октября 1998 г. Образование для всех: выполнение наших общих обязательств. — Дакар (Сенегал) 26–28 апреля 2000 г. — К: МАУП, 2001. — 36 с.

Щерба Л. Б. О взаимоотношениях родного и иностранных языков // Языковая система и речевая деятельность. — Л.: Наука, 1974. — 339 с.

Основные направления изучения Личности в зарубежной психологии. — http://www.psyworld.ru/students/bilety/texts/50.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-02

Як цитувати

ГРИНЬКО, О. В. (2022). ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ДІАГНОСТИКИ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (4 (27), 195-197. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1666