НА ШЛЯХУ ДО ТОЛЕРАНТНОСТІ: ДІАЛОГ У ФІЛОСОФІЇ, ОСВІТІ, КУЛЬТУРІ

Автор(и)

  • Н. М. ЧЕРНУХА
  • В. Ю. ЗАЙЧУК

Анотація

Проаналізовано діалог у філософії, освіті, культурі як спосіб становлення толерантності сучасної особистості. Запропоновано найефективніші шляхи становлення сучасного фахівця через діалог в освіті.

Посилання

Галицких Е. О. Интегративный подход как теоретическая основа прфессионально-личностного становления будушего педагога в университете. — СПб., 2001.

Галицких Е. О. Диалог в образовании как способ становления толерантности. — СПб., 2004.

Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века. — М., 2000.

Мамардашвили М. Этика мышления. — М., 2000.

Ухтомский А. А. Доминанта души. — Рыбинск, 2000.

Учитель и ученик: Возможность диалога и понимания: В 2 т. — Т. 2 / Под общ. ред. Л. И. Семиной. — М., 2002.

Флоренская Т. А. Диалог в практической психологии. — М., 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-03

Як цитувати

ЧЕРНУХА, Н. М., & ЗАЙЧУК, В. Ю. (2022). НА ШЛЯХУ ДО ТОЛЕРАНТНОСТІ: ДІАЛОГ У ФІЛОСОФІЇ, ОСВІТІ, КУЛЬТУРІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (20), 140-142. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1725