ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ ТА ЇХ ВИЯВ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • В. А. ПРОСКУРІНА

Анотація

Аналіз наукових джерел з проблеми комунікативних бар’єрів студентської молоді показав недостатню розробленість цієї теми у вітчизняній і зарубіжній літературі. Викладені підходи можуть бути корисні при вивченні поставленої проблеми.

Посилання

Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. — СПб.: Лениздат, 1992. — 400 с.

Грановская Р. М. Элементы практической психологии. — СПб.: Свет, 1997. — 608 с.

Знаков В. В. Понимание в познании и общении. — М.: Ин-т психологии РАН, 1994. — 237 с.

Корнєв М. Н., Коваленко А. Б. Соціальна психологія. — К., 1995. — 304 с.

Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка. — М.: Педагогика-Пресс, 1994. — 528 с.

Поршнев Б. Ф. Контрсуггестия и история. — М.: Светоч, 1971. — 140 с.

Справочная книга: Общение. — М.: Междунар. Центр дистанционного обучения “ЛИНК”, 1992. — 139 с.

Шрейдер Ю. А. О семантических аспектах теории информации // Теоретические проблемы информатики. — М.: Мысль, 1968. — 203 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-07

Як цитувати

ПРОСКУРІНА, В. А. (2022). ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ ТА ЇХ ВИЯВ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2 (21), 179-183. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1828