МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • О. О. СУССЬКА

Анотація

Зміст політичного дискурсу та поєднані з ним соціально-психологічні проблеми набувають все більшої актуальності серед проблем сучасних соціологічних та культурологічних досліджень. Досягнення та пошуки в цій сфері, зокрема в галузі вивчення впливів інформаційного простору на свідомість людини (особливо молоді), стають сьогодні необхідними для пізнання культури дискурсу в політичній галузі та підвищення ефективності цього дискурсу взагалі.

Посилання

Леонтьев А. А. Психология общения. — М.: Смысл; Издат. центр “Академия”, 2007.

Медіа. Демократія. Культура / За ред. Н. Костенко, А. Ручки. — К.: Ін-т соціології НАН України, 2008.

Общественные науки и современность. — 1993. — № 3. — С. 92.

Почепцов Г. Г. Имидж-мейкер. — К.: Изд-во Губерникова, 1995.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-08

Як цитувати

СУССЬКА, О. О. (2022). МАС-МЕДІА ТА ЇХ РОЛЬ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ (СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (22), 168-173. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1840