ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ

Автор(и)

  • О. О. Дуднік
  • А. С. Дуднік

Анотація

Розглядаються проблеми професійного самовизначення, наведено результати дослідження процесу формування професійного самовизначення
випускників шкіл-інтернатів.

Посилання

Возрастная и педагогическая психология / Под ред. А. В. Петровского. — М.: Просвещение, 1973. —212 с.

Голомшток А. Е. Выбор профессии и воспитание личности школьников. — М.: Педагогика, 1979. —158 с.

Гриншпун С. С. Теория и практика профессиональной консультации учащихся общеобразовательных школ: Автореф. дис. ... докт. пед. наук. — М.,

— 32 с.

Климов Е. А. Как выбирать профессию. — 2-е изд., доп. и дораб. — М.: Просвещение, 1990. — 159 с.

Пилипчук О. Ф. Професійна спрямованість особистості, її сутність і проблема формування в процесі профорієнтаційної роботи // Оновлення змісту і методів психології освіти та професійної орієнтації: Зб. наук. праць, Наук. запискиРДПІ. Вип. № 6. — Рівне: РДПІ, 1999. — С. 44–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-17

Як цитувати

Дуднік, О. О. ., & Дуднік, А. С. . (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1 (44), 252-254. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4336