ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПІДХОДІВ

Автор(и)

  • Ірина Чаплай

Ключові слова:

державний маркетинг, державне управління, потреби громадян, суб’єкти “державного ринку”

Анотація

Розглядається багатозначність поняття “державний марке- тинг” і основні дослідницькі підходи до його визначення. Авторами пропо- нується власне трактування концептуальних основ використання марке- тингу в державному управлінні. Аналіз проводиться з метою формування теоретико-методологічних основ для реалізації та задоволення потреб “дер- жавного ринку”.

Посилання

Романенко К. М. Маркетингова тео- рія як концептуальна складова дер- жавного управління [Електронний ресурс] / К. М. Романенко // Ак- туальні пробл. держ. упр. — 2010. — № 1 (37). — Режим доступу: http://www.pravoznavec.com.ua/period/article/24639/%CA

Бандилет А. Н. Проблема соб- ственности и рентных отношений в ресурсно-зависимой экономике / А. Н. Бандилет // Упр. собственнос- тью. — 2006. — № 4. — С. 9–16.

Дєгтяр А. О. Методологічні підхо- ди до застосування територіального маркетингу в державному управлінні [Електронний ресурс] / А. О. Дєг- тяр, Є. В. Стеценко // Держ. будівництво. — 2005. — № 1. — Режим доступу: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2008–1/doc/1/02.pdf

Старостіна А. О. Регіональний маркетинг: суть та особливості ста- новлення в Україні / А. О. Старо- стіна, С. Є. Мартов // Маркетинг в Україні. — 2004. — № 3. — С. 55–57.

Старцев Ю. Н. Территориальный маркетинг: [учеб. пособие] / Ю. Н. Старцев. — Челябинск: Че- ляб. гос. ун-т, 2004. — 285 с.

Ромат Є. В. Маркетинг у державно- му управлінні / Є. В. Ромат // Мар- кетинг в Україні. — 2003. — № 4. — С. 32–35.

Романенко Є. О. Маркетинг парт- нерських відносин — сучасний ін- струмент забезпечення зростання продажів страхових продуктів / Е. О. Романенко // Педагогічні ін- новації: ідеї. Реалії. Перспективи: зб. наук. пр. — К.: Ін-т реклами, 2007. — Вип. 10. — С. 21–30.

Кратт О. А. Кон’юнктура ринку освітніх послуг: діагностика збалан- сованості / О. А. Кратт // Економіка та право. — 2003. — № 2. — С. 18–25.

Основы маркетинга / [Ф. Кот- лер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг]. — [2-е европ. изд.]. — К.; М.; СПб.: Вильямс, 1998. — 1056 с.

Kotler P. Marketing-Management: Analyse, Plannung und Kontrolle. — Stuttgart, 1982. — 343 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-28

Як цитувати

Chaplay, I. (2016). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПІДХОДІВ. Публічне урядування, (3 (4), 190-197. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/726