PECULIARITIES OF FORMING PREPAREDNESS FOR FUTURE PSYCHOLOGISTS TO DEVELOP CREATIVITY IN THE CONSULTATIVE INTERACTION BY MEANS OF TRAINING EXERCISES

Автор(и)

  • V. V. Shtroble

Анотація

Проаналізовано особливості формування готовності майбутніх психологів до творчої діяльності за допомогою інтерактивного навчання. На
основі практичного досвіду запропоновано програму навчання для професійної підготовки майбутніх психологів у виші.

Посилання

Алдер Г. CQ, или мускулы творческого интеллекта / Г. Алдер; пер. с англ. С. Потапенко. — М.: ФАИРПРЕСС, 2004. — 496 с.

Барышева Т. А. Психолого-педагогические основы развития креативности / Т. А. Барышева, Ю. А. Жи-

галов. — СПб., 2006. — 268 с.

Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей / Д. Б. Богоявленская. — М.: Академия,

— 320 с.

Велдбрехт Д. О. Розвиток креативних здібностей учнів через систему креативних вправ / Д. О. Вельдбрехт, Н. Г. Токар // Математика в школах Украї-

ни. — 2007. — № 29. — С. 2–6.

Выготский Л. С. Проблема возраста / Л. С. Выготский // Собр. соч.: в 6 т. — М.: Педагогика, 1984. — Т. 4. — С. 244–268.

Грецов А. Г. Тренинг креативности для старшеклассников и студентов / А. Г. Грецов. — СПб.: Питер, 2008. — 208 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-25