PECULIARITIES OF FORMING PREPAREDNESS FOR FUTURE PSYCHOLOGISTS TO DEVELOP CREATIVITY IN THE CONSULTATIVE INTERACTION BY MEANS OF TRAINING EXERCISES
Анотація
Проаналізовано особливості формування готовності майбутніх психологів до творчої діяльності за допомогою інтерактивного навчання. На
основі практичного досвіду запропоновано програму навчання для професійної підготовки майбутніх психологів у виші.
Посилання
Алдер Г. CQ, или мускулы творческого интеллекта / Г. Алдер; пер. с англ. С. Потапенко. — М.: ФАИРПРЕСС, 2004. — 496 с.
Барышева Т. А. Психолого-педагогические основы развития креативности / Т. А. Барышева, Ю. А. Жи-
галов. — СПб., 2006. — 268 с.
Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей / Д. Б. Богоявленская. — М.: Академия,
— 320 с.
Велдбрехт Д. О. Розвиток креативних здібностей учнів через систему креативних вправ / Д. О. Вельдбрехт, Н. Г. Токар // Математика в школах Украї-
ни. — 2007. — № 29. — С. 2–6.
Выготский Л. С. Проблема возраста / Л. С. Выготский // Собр. соч.: в 6 т. — М.: Педагогика, 1984. — Т. 4. — С. 244–268.
Грецов А. Г. Тренинг креативности для старшеклассников и студентов / А. Г. Грецов. — СПб.: Питер, 2008. — 208 с.