СОЦІОКОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ ВИДОЗМІН ГЕНДЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОНТЕНТУ У СОЦІАЛЬНІЙ РЕКЛАМІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/maup.philol.2024.2.16

Ключові слова:

метод, соціальна реклама, гендер, реклама, повідомлення, соціальний мотив

Анотація

Наукове дослідження зосереджено на теоретичному аналізі історії розвитку гендерно-орієнтованого контенту у соціальній рекламі та виокремленні ключових етапів його розвитку. Мета. Теоретично обґрунтувати етапи розвитку соціальної реклами на гендерну тематику в Україні. Методологія. Використано принцип історизму, щодо вивчення динамічного розвитку явища гендерно-орієнтований контент у соціальній рекламі, метод термінологічного аналізу, щодо досліджень понять «соціальна реклама», «гендерно-орієнтована соціальна реклама», теоретична база дослідження ґрунтується на соціокультурному (досліджувалися соціокультурні аспекти зміни соціальних цінностей, культурних кодів у рекламних повідомленнях), соціокомунікативному (визначені особливості гендерно-орієнтованого контенту в рекламних комунікаціях) та гендерному підходах (досліджувалася гендерна проблематика в соціальній рекламі). Метод контент аналізу використано для дослідження української соціальної реклами на гендерну тематику. Наукова новизна. Виділені етапи розвитку гендерно-орієнтованого контенту.

Посилання

Бєрєндєєва Е. В. Історія розвитку соціальної реклами в незалежній Україні як передумова форму- ванню тенденцій розвитку соціальної реклами. Молодий вчений. 2017. № 11. С. 733–737.

Закон України «Про рекламу». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text (дата доступу: 10.02.2022)

Іваницька С. Б. Беніна М. О. Аналіз сучасного стану ґендерної нерівності на ринку праці в Україні. Ефективна економіка: електр. наук. фах. вид. 2014. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3523 (дата доступу: 10.02.2022)

Мантач А. Історичні аспекти розвитку соціальної реклами. Науковий блог НаУ «Острозька академія». 2015. URL: https://naub.oa.edu.ua/author/nastya-mantach (дата доступу: 10.02.2022)

Мунтян І. В. Євтушок О. В., Гнатовська Д. О. Соціальна реклама в Україні: сучасні реалії та перспективи розвитку. Економіка харчової промисловості. 2020. № 2. С. 55–61.

Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама: навчальний посібник. Київ: Центр вільної преси. 2016.120 с.

Сайт фонду Відділу образотворчих мистецтв Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського URL:http://www.nbuv.gov.ua/node/1903 (дата доступу: 10.02.2022).

Слушаєнко В. Є., Гірієвська Л. О. Соціальна реклама: світовий досвід та українські реалії. Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць. 2009. № 4. С. 122–126.

Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейськимспівтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_011. (дата доступу: 10.02.2022)

Site a Brief History of Public Service Advertising. PSA Research Center. URL: https://www.psaresearch.com/a-brief-history-of-public-service-advertising/ (Last accessed: 10.02.2022)

Structural change in research institutions: Enhancing excellence, gender equality and efficiency inresearch and innovation. (2012) Luxembourg: Publications Office of the European Union [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-15

Як цитувати

ЧЕКШТУРІНА, В. (2024). СОЦІОКОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ ВИДОЗМІН ГЕНДЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОНТЕНТУ У СОЦІАЛЬНІЙ РЕКЛАМІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія, (2 (12), 100-104. https://doi.org/10.32689/maup.philol.2024.2.16