РОЛЬ ЕЛЕКТРОННОГО PR У ФОРМУВАННІ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ
Анотація
У сучасному інформаційному середовищі пропаганда з допомогою новітніх технічних досягнень та комунікативних систем стала невід’ємним
елементом ведення активних дій у політичному просторі (від PR-заходів виборчої кампанії всередині країни до актів холодної війни в міжнародному
інфопросторі). Достатня адекватна присутність Міністерства закордонних справ України в Інтернет-просторі і вчасні контрпропагандистські
заходи — необхідна складова національної безпеки країни.
Посилання
Кіслов Д. В. Політична безпека масових комунікацій: Монографія / Д. В. Кіслов. — К.: КП “МП Леся”,2010. — 208 с.
Лебедева Т. Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура. Модель. Система ценностей. Каналы СМК. — М.: Изд-во Московского ун-та, 1999. — 352с.
Маліс О. Політичний сайт як посередник між суб’єктами політики та суспільством. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.viche.info/journal/1160
Пархомчук О. В. Імідж країни як інструмент зовнішньополітичної діяльності держави. — [Електронний ресурс] Режим доступу: http://istfak.org.ua/tendentsii-rozvytku-suchasnoi-systemy-mizhnarodnykhvidnosyn-ta-svitovoho-politychnoho-protsesu/186-
zovnishnia-polityka-derzhav-svitu-v-umovakh-hlobalizatsii/612-imidzh-krayiny-yak-instrumentzovnishnopolitychnoyi-diyalnosti-derzhavy
Почепцов Г. Г. Інформаційна політика. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://pidruchniki.ws/15840720/politologiya/informatsiyna_politika_-_pocheptsov_gg
Терещук В. І. Електронний PR як засіб формування зовнішньополітичного іміджу держави: Мо-нографія. — К.: Ун-т економіки та права “КРОК”,2012. — 200 с.
Шевченко О. В. PR-технології формування міжнародного іміджу держави. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://megalib.
com.ua/content/4182_Shevchenko_OV_PR_tehnologii_formyvannya_mijnarodnogo_imidjy_derjavi_.html