СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ PR В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Анотація
Cоціальний інститут демократичного суспільства паблік рилейшнз є особливою формою організації, способом кристалізації й закріплення специфічних різновидів діяльності, пов’язаних із виконанням суспільно необхідного завдання – оптимізації взаємодії соціальних суб’єктів (індивідів, спільнот, організацій, соціальних інститутів) з їхньою зовнішньою та внутрішньою громадськістю. PR (Excellent Public Relations) спрямований на розбудову високоетичних довгострокових зв’язків із громадськістю. Cтратегічна мета України – входження у цивілізовану світову спільноту, де з громадськістю працюють чесно.
Посилання
Розглянуто роль формування PR як важливого соціального інституту сучасного суспільства та загальні ознаки соціальних інститутів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-01
Як цитувати
СЛОБОДЯН, С. І. . (2024). СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ PR В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (2(45), 60-63. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3454