СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ PR В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • С. І. СЛОБОДЯН

Анотація

Cоціальний інститут демократичного суспільства паблік рилейшнз є особливою формою організації, способом кристалізації й закріплення специфічних різновидів діяльності, пов’язаних із виконанням суспільно необхідного завдання – оптимізації взаємодії соціальних суб’єктів (індивідів, спільнот, організацій, соціальних інститутів) з їхньою зовнішньою та внутрішньою громадськістю. PR (Excellent Public Relations) спрямований на розбудову високоетичних довгострокових зв’язків із громадськістю. Cтратегічна мета України – входження у цивілізовану світову спільноту, де з громадськістю працюють чесно.

Посилання

Розглянуто роль формування PR як важливого соціального інституту сучасного суспільства та загальні ознаки соціальних інститутів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-01

Як цитувати

СЛОБОДЯН, С. І. . (2024). СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ PR В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (2(45), 60-63. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3454