ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УНІВЕРСИТЕТУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • І. С. БАХОВ

Анотація

У контексті обґрунтування педагогічних принципів і функцій університетської полікультурної освіти наведено аналіз напрямів розвитку полікультурної освіти, акцентовано увагу на значущості ролі університетів у становленні полікультурної освіти. Відзначено зв’язок полікультурної освіти з проблемою вивчення мови як передумови залучення до цінностей культур.

Посилання

Bakhov I. S. Multicultural education of the U.S. in fundamental legislative acts / I. S. Bakhov // World Applied Sciences Journal. — 2013. — № 27 (Education, Law, Economics, Language and Communication). — P. 28–31.

Comparative Education: The Dialectic of the Global and the Local // World Council of Comparative Education Society of Asia (CESA) in Tokyo, 1996. — Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2007.

Learning together throughout our lives // Discussion kit on the Report to UNESCO of the International Commission on Education for the 21st Century. — Canadian Commission for UNESCO, 1997.

Weisgerber Leo. Zur Grundlegung der ganzheit Spachauffassung: Aufsätze 1925–1933 / Leo Weisgerber, Helnut Gipper; herausgegeben von Helmut Gipper. — Düsseldorf: Pädagogischer Verlag Schwann, 1964.

Каган М. С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа) / М. С. Каган. — Москва: Изд- во полит. лит., 1974. — 331 с.

Леонтьев А. А. Методика обучения профессиональной коммуникации на иностранном языке на базе современных технологий / А. А. Леонтьев // Вестн. Рос. гуманит. науч. фонда. — 1998. — № 3. — С. 205–209.

Тайчинов М. Г. Развитие национального образования в поликультурном, многонациональном обществе / М. Г. Тайчинов. — Москва: Педагогика, 2008. — № 2.

Тарроу Н. Язык, межкультурализм и права человека / Н. Тарроу // Перспективы. — 2003. — № 4. — С. 107–135.

Barsalou L. W. Frames, concepts, and conceptual fields / еds. A. Lehrer. E. Kittay // Frames, fields and contrasts: New Essays in Semantic and Lexical organization. — Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum and Associates, 1992. — P. 21–74.

Barsalou Lawrence. The Situated Nature of Concepts / Lawrence Barsalou, Yen Wenchi // American Journal of Psychology. — 2006. — Vol. 119. — № 3. — P. 349–384.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-25

Як цитувати

BAKHOV, I. S. . (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УНІВЕРСИТЕТУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (4 (51), 156-160. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1389

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають