ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНОЇ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОГО ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Л. В. СТАРИХ

Анотація

Істотним кроком для поліпшення підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр” за професійним спрямуванням “Маркетинг” з варіативною компонентою “Маркетинг медицини та фармації“ є вдосконалення формування наскрізної програми-практики, основна ціль якої полягає у чіткому плануванні та регламентуванні всієї діяльності студентів і керівників практик протягом того періоду навчального процесу, що проводиться на базі практики.

Посилання

Василенко В. А., Карташевская И. Ф., Дихтярь А. И., Остроухова Л. В. Концепция поэтапного формирования специалиста-менеджера // Культура народов Причерноморья. — Симферополь. — 2001. — № 18. — Т. 1. — С. 18–55.

Левківський К. Професійна спрямованість практичної підготовки студентів — вагома складова майбутнього попиту на них на ринку праці / К. Левківський, Д. Панасевич // Вища школа. — 2009. — № 8. — С. 12–25.

Наказ Міністерства освіти України “Про затвердження Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України” від 08.04.93 № 93 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти від 20.12.94 № 351).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

СТАРИХ, Л. В. (2022). ФОРМУВАННЯ НАСКРІЗНОЇ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОГО ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (34), 228-232. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1538