ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ В СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Анотація
Досліджено поняття креативного мислення як філософська категорія, його ознаки, структура і тлумачення сучасними дослідникам. Розглянуто підходи до розуміння креативного мислення та проведено аналіз їх відмінності, досліджено значення рефлексії у структурі креативного мислення.
Посилання
Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти: Монографія. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2007. — 352 с.
Кулюткин Ю. Н., Бездухов В. П. Ценностные ориентации и когнитивные структуры в деятельности учителя. — М., 2002. — 234 с.
Маркова А. Н. Психологія професіоналізму. — К., 2001. — 312 с.
Кан-Калик В., Никандров М. Педагогическое творчество. — М., 1990. — 245 с.
Азаров Ю. Искусство воспитания. — М., 1985. — 302 с.
Кузьмина Н. В. Професионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. — М.: Высш. шк., 1990. — 119 с.
Педагогика профессионального образования / Под ред. В. А. Сластенина. — М.: Изд. центр “Академия”, 2004. — 368 с.
Хуторской А. В. Педагогическая инноватика: методология, теория, практика. — М.: Изд-во “УНЦ ДО”, 2005. — 222 с.
Акімова О. В. Розвиток творчого мислення майбутнього вчителя: методичні рекомендації. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2008. — 150 с.