ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ В СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Автор(и)

  • О. ХАММ

Анотація

Досліджено поняття креативного мислення як філософська категорія, його ознаки, структура і тлумачення сучасними дослідникам. Розглянуто підходи до розуміння креативного мислення та проведено аналіз їх відмінності, досліджено значення рефлексії у структурі креативного мислення.

Посилання

Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти: Монографія. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2007. — 352 с.

Кулюткин Ю. Н., Бездухов В. П. Ценностные ориентации и когнитивные структуры в деятельности учителя. — М., 2002. — 234 с.

Маркова А. Н. Психологія професіоналізму. — К., 2001. — 312 с.

Кан-Калик В., Никандров М. Педагогическое творчество. — М., 1990. — 245 с.

Азаров Ю. Искусство воспитания. — М., 1985. — 302 с.

Кузьмина Н. В. Професионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. — М.: Высш. шк., 1990. — 119 с.

Педагогика профессионального образования / Под ред. В. А. Сластенина. — М.: Изд. центр “Академия”, 2004. — 368 с.

Хуторской А. В. Педагогическая инноватика: методология, теория, практика. — М.: Изд-во “УНЦ ДО”, 2005. — 222 с.

Акімова О. В. Розвиток творчого мислення майбутнього вчителя: методичні рекомендації. — Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2008. — 150 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

ХАММ, О. (2022). ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ В СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3 (34), 244-248. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/1542